Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tandenstokermethode

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

tandenstokermethode

Korting op 420shop
    Hallo,

een vriend van mij gaf me volgend advies:

zo'n 2 weken voor het oogsten met een scalpel een sneetje maken aan de stam van de plant en daar een tandenstoker insteken...
    Zodat de plant beschadigd is, maar toch nog kan blijven leven... Een automatische reactie van de bijna doodgaande plant zou zijn; dat ze alle energie en voeding en zo in haar bloeisels of toppen gaat duwen...

iemand hier ervaring mee?

x

Re: tandenstokermethode

klieven heten ze dat...
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

ah ok... srr vo't storen zal over het 'klieven' es wat opzoeken hier op't forum... wss staan er al paar posts met nuttige tips hierover...

Comment

De plant geen water meer geven de laatste dagen is goed genoeg.
        Wanneer te klieven is lastig te plannen.

Comment

als je bv de maandag je dames bekijkt en je zegt vrijdag ga ik knippen...dan kan je toch de maandag je dames klieven, dat zal normaal wel genoeg zijn hoor die 5dagen en zou ze de laatste 2 dagen van het klieven nog eens in de donker houden

Comment

Je kan ook gewoon normaal doen en de eerste keer mooi wiet oogsten.
            Het is makkelijker experimenteren met een volle pot wiet er naast.
            Dit soort ingrepen brengt altijd wel een risico met zich mee.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

what QnQ said!!! dat klopt wel als een bus, dingen testen doe je best met een grote dikke volle pot naast je

Comment

Heb laatst ook 1 van mijn dames geklieft...geen spijt van gehad! Stoned wietje geworden!
                Ik heb geklieft en 2 dagen later ook nog eens 48 uur donker...eigenlijk 51toen was ik wakker!
                Ik heb het met een knijper en 2 tie-tips gedaan zodat ze mooi recht bleef staan!
                Succes met je beslissing als je wiet toch al bijna klaar is kan je met kleiven weinig schade meer aanrichten
                zou het alleen niet een week voor je oogst doen maar 4 dagen...en dan laatste 2 ook nog is donker!
                Grtz Thur.
                "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Al is een tandenstoker wel wat klein
                  sigpic

Comment

En 1 of 2 weken enkel water voor de oogst, of ook enkele dagen voor de oogst watergift stopzetten?

Comment

Ik heb hem een week van te voren geklieft en ik merkte niks van dat de opbrengst meer word of de potentie, hij bloeide alleen wel lekker snel af
                      dus het is meer een versneller van het oogsten.

Comment

Je kan ook een topje dat je eerder wilt roken 50% in snijden en dan knakken, dan zie je ook dat deze bud sneller thc aan maakt als de rest van de plant.
                        Aan het eind denk ik toch dat je aan gewicht in boet en dat het thc gehalte er wat hoger door word.

Comment

Bezig...
                        X