Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tent

    Korting op 420shop
    Hallooo, k heb een vraagje het word mijn eerste keer dat ik met een tent zal gaan werken ik heb een ruimte van 2,80 bij 2,80 welke tent kwa afmeting kan ik het beste pakken ? en wat zijn de voordelen van in de zomer kweken en de nadelen natuurlijk
    Geen woorden meer voor zinnen!

    #2
    Re: Tent

    Dat hangt af van de verlichting.

    250 Watt belicht een oppervlakte van +/- 0,5 tot 0,8 m2 ---> Tent van 60x60 cm bodem oppervlakte
    400 Watt belicht een oppervlakte van +/- 0,8 tot 1,0 m2 ---> Tent van 80x80 cm tot 100x100 cm bodem oppervlakte
    600 Watt belicht een oppervlakte van +/- 1,0 tot 1,5 m2 ---> Tent van 100x100 cm tot 150x150 cm bodem oppervlakte

    Per vierkante meter heb je dus minimaal 400 Wat verlichting nodig.

    Afhankelijk van de standplaats van de tent (kelder, zolder) en of je wel of niet koelere lucht uit een andere ruimte kan binnen nemen of van buiten kan inzuigen, of je binnen afblaast of naar buiten afblaast en de grote van je afzuiging en eventuele actieve inlaat is het hoog zomer vaak toch te warm in een tentje om een goede kweek te draaien. in een hok heb je overigens het zelfde probleem. Zodra de intake lucht te warm word kun je natuurlijk afzuigen zoveel je wil, het koelt de hele zaak dan niet meer.

    Comment


      #3
      Re: Tent

      Daarom afblazen naar buiten en aanzuigen uit andere kamer met ventilatie/airco.

      Heb eens gekeken met de maten en de dr240 is 240x240x200.
      Als je volledige 2.8 wilt benutten raad ik je aan eens bij de modular tentjes te kijken.
      Die kan je in vele maten bouwen/ritsen.

      Ps: dr300 is 300x300x200

      Gr

      Comment

      Bezig...
      X