Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te vroeg bruine haartjes ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Te vroeg bruine haartjes ??

Korting op 420shop
    Hallo medegrowers,

ik heb 16x amnesia staan maar mij vielt op dat de haartjes in de toppe wat bruin worden, met name de puntjes van de haartjes..
    ze staan nu 3,5 weerk zichtbare bloei

ik kan er helaas geen foto van krijgen, heb alleen mobiele telefoon en daar lukt het niet mee

Wel een fototje hoe ze er bij staan
    (1 plant met de grote bladere is een fantasy bud)
    IMG_20130315_122601.jpgIMG_20130315_122718.jpg

Grzz
    16x Amnesia onder 600W
    Mooi in volle bloei!!

Re: Te vroeg bruine haartjes ??

hey,

ja heb nu is naar de foto's gezien ma kan idd er ni veel op zien...
    ma zou je ni te veel zorgen maker over die bruine haartjes....

grtz

Comment

Het is me een beetje gelukt om het op foto te krijgen..
      IMG_20130315_214124.jpgIMG_20130315_214205.jpgIMG_20130315_214232.jpgIMG_20130315_214309.jpg
      16x Amnesia onder 600W
      Mooi in volle bloei!!

Comment

Niks mis mee hoor zeer mooie planten
        God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Niks mis mee hoor zeer mooie planten
          I hope so

En thx, 1e keer onder 600W
          Eeerst led kweek gedaan maar was altijd pruts werk zoals ik het ma zeg
          16x Amnesia onder 600W
          Mooi in volle bloei!!

Comment

Heb je ze nat gesproeid of is de LV hoog ? Dan sterven de pistils af.
            Als er stuifmeel rond waait ook. Bevruchtte pistils worden ook bruin.
            Het lijkt wel of ik spint zie, witte stipjes op het blad, of ligt dat aan de foto's ?

Cannabis HelpDesk.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Heb je ze nat gesproeid of is de LV hoog ? Dan sterven de pistils af.
              Als er stuifmeel rond waait ook. Bevruchtte pistils worden ook bruin.
              Het lijkt wel of ik spint zie, witte stipjes op het blad, of ligt dat aan de foto's ?

Cannabis HelpDesk.
              Ze zijn idd nat besproeit, en idd zoals je zegt voor de spint, en bladluis..
              Die stipjes op het blad is van het opgedroogde water wat er opgespoten is
              het was wat gelig water, door de bayer vloeistof voor bladluis enz

Wat raad jij aan QnQ?
              niet meer spuiten of alleen in de donkere uren.
              ik heb 2x in lichtuur gedaan..

Grtzz
              16x Amnesia onder 600W
              Mooi in volle bloei!!

Comment

En ben je er nu grotendeels vanaf dan ? Ze blijven wel terugkomen meestal
                Spuiten tegen beestjes liefst een paar minuten voor het licht uit gaat denk ik.

Als je asielzoekers hebt, moet je soms wel, maar liefst spuit je niet op de toppen.
                Nu is dat vaak onmogelijk, dus het is een keuze tussen twee kwaden, beestjes of natte toppen.

Ik denk dat je het meest kwaad doet door de toppen nat te spuiten, maar een spint-invasie is ook geen kattepis en luizen kunnen ook nog plantziektes verspreiden.
                Als ze in bloei staan, kun je misschien het best roofmijtjes tegen spint uitzetten (en bidden dat ze honger hebben)
                Tegen luizen geef je je kids voor elk lieveheersbeestje of gaasvlieg die ze brengen 10 cent (da's goedkoper dan bestellen).
                Beestjes-tegen-beestjes zijn verkrijgbaar via de growshop (op bestelling), online shop, of bij een tuinder met kassen eens vragen.
                De luchtvochtigheid hou je liefst boven de 40% als je mijtjes uitzet.

Na deze kweek je hele hok (en alles wat erin staat/hangt/ligt) ontsmetten & behandelen als was het een operatiekamer anders heb je ze volgende keer weer.
                Ahja, en een stekkenboer zoeken die levert zonder vlees, of uit zaden kweken.
                Stekken bij thuiskomst meteen tot blokje dompelen in een middel-tegen-beestjes (PVP ofzo).
                Met tussenpozen van 5 dagen nog twee keer behandelen, zolang ze niet bloeien kun je spuiten.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

QnQ hartelijk bedankt, ik ben weer een stuk wijzer hierdoor!
                  de spint is ver weg, maar de luize nog niet, en ik denk veel eitjes te hebben onder het blad dus ik moet nog wel goed paar x sproeien om het in bedwang te hoduen.
                  moet nog 5/6 weken gaan dus ik moet nu wel snel wezen!
                  16x Amnesia onder 600W
                  Mooi in volle bloei!!

Comment

Bezig...
                  X