Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik denk dat ik eindelijk goe van start ben gegaan "na 3 de poging" graag nog enkele tips

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ik denk dat ik eindelijk goe van start ben gegaan "na 3 de poging" graag nog enkele tips

    Korting op 420shop
    Het is de eerste keer dat ik men eigen kweek doe.men eerste plantje had ik de wortels verbrand ,te vlug voedingsstoffen gegeven;men 2de was een camoeflage zaadje ,laten kiemen, gepot en nooit meer uitgekomen en gevonden.
    En nu eindelijk 3 de keer de goeie hoop ik, ze is nu 4 weken oud en +/- 45 cm hoog het is een big bud autoflower.
    Ik heb enkele foto's gepost en ook de lamp waarmee ze gekweekt heb .
    Graag zou ik nog enkele tips gekregen hebben voor een goede afloop. in verband nog bij voeden ? wanneer op 12/12 gaan ? nog herpotten ?enz ..
    Dat toestel dat je ziet op de 3 de foto is toestelletje dat meet de H waarde;de lichtsterke en de vochtigheidsgraad eens gekocht in de gamma, wel gemakelijk en niet zo duur +/- 20 euro

    20130314_215409.jpg20130314_215427.jpg20130314_215450.jpg20130314_215509.jpg20130314_215829.jpg.

    #2
    Re: ik oe van start ben gegaan "na 3 de poging" graag nog enkele tips

    Vreemde lamp wel....wil je ze daarmee ook afbloeien?

    mobile message

    Comment


      #3
      Re: ik denk dat ik eindelijk goe van start ben gegaan "na 3 de poging" graag nog enkele ti

      nee hoor die gebruik ik enkel voor de groei,maar blijkbaar heeft ze wel haar werk gedaan,hoop ik of kan ik nog meer uit dat plantje krijgen?
      grt

      Comment


        #4
        Re: ben gegaan "na 3 de poging" graag nog enkele tips

        Oorspronkelijk geplaatst door shaggy View Post
        nee hoor die gebruik ik enkel voor de groei,maar blijkbaar heeft ze wel haar werk gedaan,hoop ik of kan ik nog meer uit dat plantje krijgen?
        grt
        Meer kon maar toch een mooi plantje

        mobile message

        Comment

        Bezig...
        X