Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Black Jack, niet zo goed bezig...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Black Jack, niet zo goed bezig...

    Korting op 420shop
    Beste,

    Ik ben begonnen met het groeien van een Black Jack, zaadje gekocht op wietzaadjes.nl.
    Ik had me wel bezig gehouden met wat op forums te kijken maar had me er spijtig genoeg niet in verdiept.
    De plant staat nu een week en half in de bloei, maar ik heb al langer door dat het niet zo erg goed loopt als bij sommige geslaagde verslagen die ik heb gelezen.

    Veel budget is er niet, dus hou daar aub rekening mee in je advies, maar zou iemand mij kunnen vertellen wat het belangrijkst is voor mijn 2de poging binnenkort?
    alvast bedankt
    ik weet dat de fotos niet van topkwaliteit zijn maar om jullie een idee te geven de plant is ong 55 cm. Als er iemand vragen heeft zal ik proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden
    TPhoto_00001.jpgTPhoto_00002.jpg

    #2
    Re: Black Jack, niet zo goed bezig...

    Als je eens wat meer info geeft over je setup dan ?
    Met een plant van 55cm heb je er toch wel een HPS lamp boven hangen ?
    TL en spaarlampen enzo hebben totaal geen dieptestraling, als je zoiets gebruikt kun je je plant beter zo laag en horizontaal mogelijk houden, zodat het licht er heel dicht op kan.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Black Jack, niet zo goed bezig...

      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Black Jack, niet zo goed bezig...

        Ik ben ook low budget, en heb al een succesvolle kweek afgerond.
        Geef eens wat info over je setup zoals Q al zegt.
        Mijn ervaring zegt dat de lucht circilatie een hele belangrijke factor is.
        ook met het bewateren gaan veel mensen de fout in.

        succes

        grtz B.R.
        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Black Jack, niet zo goed bezig...

          gezien foto 2 kweekt hij in een ufo.

          "is this the proof we are looking for"

          Comment


            #6
            Re: Black Jack, niet zo goed bezig...

            Euhm wat kan ik zeggen, aangezien ik in belgie woon en alleenstaande student ben is het niet alleen moeilijk om aan spullen te geraken, het is des te moeilijker om ze te betalen :p

            Zaadjes komen van wietzaadjes.nl, voor de rest gebruik ik gewoon universele potgrond en meststoffen, de pot waar ie instaat is een 10L, de lamp die erbovenhangt kan ik weinig over zeggen aangezien ik die gekregen heb van mijn schoonbroer, maar die heeft er wel al een plant mee gegroeid. Ik heb ook http://www.eugrowshop.eu/nl/luchttec...0m3-kunststof/ liggen maar dit maakt te veel lawaai en is eigenlijk ook veel te krachtig voor 1 plant, dus voor de lichtcirculatie laat ik gewoon mijn kot goed verluchten.

            Beantwoord ik hiermee jullie vragen? Ik ben echt een complete leek nogmaals mijn excuses daarvoor.

            Denken jullie dat ik van deze plant iets af ga kunnen halen? en zoja hoeveel? Anders haal ik hem gewoon weg...

            Alvast bedankt!

            Comment


              #7
              Re: Black Jack, niet zo goed bezig...

              het zal niet noemens waardig wat je er zal van afhalen, je moet weten dat licht gewicht is, en alle licht van die tl zit gefocust vanboven op je plant, wat je kan doen is ze gaan beginnen plat leggen.
              Knikken en knakken of buigen en zo horizontaal op je tl kweken.
              vooral informeren over het knikken en knakken en buigen zou je wijzer moeten maken, klinkt mss nogal drastisch voor een leek, hoe dan ook moet die plant horizontaal komen staan als je iets "deftig" wil gaan afhalen.
              P1140991.jpgP1140988.jpgP1140848.jpg

              ongeveer zoiets maar dan voor de hele plant, kzegget nog een keer, informatie zoeken, met een jointje in de hand

              Hier alvast handige link
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...grijkste+links

              Greetz
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Black Jack, niet zo goed bezig...

                Dankjewel Bubba, hierbij meld ik even dat de afgelopen week de plant gwn helemaal achteruit gegaan is en hij nu openkele dagen van de dood is. Ik denk dat ik er maar gwn mee kap.
                Toch bedankt voor de hulp!

                Comment


                  #9
                  Re: Black Jack, niet zo goed bezig...

                  steek een klimaatregelaar tussen je afzuiging dan kan je die zelf regelen hoe hard die afzuigt

                  Comment


                    #10
                    Re: Black Jack, niet zo goed bezig...

                    de ideale oplossing voor je wat peuker zegt
                    Geen woorden meer voor zinnen!

                    Comment

                    Bezig...
                    X