Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drogen en... bewaren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Drogen en... bewaren

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Drogen en... bewaren

    In weckpotten steken en 10 maand wachten = curen. Je zal merken dat je wiet na een paar maanden beter is (smaak, geur) dan in het begin. Bewaar de weckpotten op een droge, donkere plaats bij gematigde temperatuur en je wiet blijft zeker 10 maanden goed.

    Je droog- en knipproces lijkt me ok. In het begin zou ik de weckpotten wel zeker dagelijks luchten; beter een keer te veel dan een keer te weinig...

    Comment


      #3
      Re: Drogen en... bewaren

      Ik doe meestal een week drogen aan een lijntje, dan van de takken afknippen en nog even laten drogen en dan in de wekpotten om te curen....
      Meestal is het bij mij 24 uur wekpot dicht, 12 uur open.
      En constant voelt de wiet weer iets minder droog als je hem net open doet! top!
      Het beste is 2 weken drogen inpakken in papier en 3 maanden donker bewaren bij 15 graden celcius(the green house advies)
      Ik heb 3 kleine beetjes zo ingepakt en heb ik nu onder mijn huis in de kruipruimte liggen lekker koel.....
      dus we gaan het merken over een tijdje volgens the green house gaat zo al je chlorofiel uit je blad vandaan en krijg je het
      lekkerste resultaat.....succes man!!!
      "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

      Comment


        #4
        Re: Drogen en... bewaren

        thx guys...

        Comment

        Bezig...
        X