hallo
Ik zit met een probleempje
Ik heb een kast van 140.hoog en.65 bij 65 diep en breed
Heb er 3 bubblegum in staan onder een 300.watt p&g lamp
Eerste probleem heb ik.het idee dat ze bijna niet groeien? Al 4 dagen ofzo niet
En ik zet me.temperatuurmeter op me potten dan is het met lamp aan.27 graden en lamp uit 19 a 20.graden
En als meter op de grond zet is 24 graden lamp aan en.17 graden lamp uit
Dit is volgens mij te weinig maar mijn probleem hij staat in me kamer maar ik kan voor zon kleine kast geen verwarming erin zetten
Dus hoe moet ik dan gaan doen?
En 3e probleempje 1 plant heeft paarse stengels
en nog iets sommige bladeren hebben aan uiteinde gele puntje lijkt wel verbrand is dat miss overvoeding? zijn de 2 allergrootste bladeren alleen.
en ik heb het idee dat ze bijna niet meer groeien terwijl er wel dikke nieuwe scheuten worden aangemaakt. ze staan nu al bijna 3,5 week in de groei onder 300watt lamp.
schieten ze nog de hoogte in of? want wil gaan scroggen dusja.
gr
Hoop dat jullie me kennen helpen
Ik zit met een probleempje
Ik heb een kast van 140.hoog en.65 bij 65 diep en breed
Heb er 3 bubblegum in staan onder een 300.watt p&g lamp
Eerste probleem heb ik.het idee dat ze bijna niet groeien? Al 4 dagen ofzo niet
En ik zet me.temperatuurmeter op me potten dan is het met lamp aan.27 graden en lamp uit 19 a 20.graden
En als meter op de grond zet is 24 graden lamp aan en.17 graden lamp uit
Dit is volgens mij te weinig maar mijn probleem hij staat in me kamer maar ik kan voor zon kleine kast geen verwarming erin zetten
Dus hoe moet ik dan gaan doen?
En 3e probleempje 1 plant heeft paarse stengels
en nog iets sommige bladeren hebben aan uiteinde gele puntje lijkt wel verbrand is dat miss overvoeding? zijn de 2 allergrootste bladeren alleen.
en ik heb het idee dat ze bijna niet meer groeien terwijl er wel dikke nieuwe scheuten worden aangemaakt. ze staan nu al bijna 3,5 week in de groei onder 300watt lamp.
schieten ze nog de hoogte in of? want wil gaan scroggen dusja.
gr
Hoop dat jullie me kennen helpen
Comment