Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bud Curing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bud Curing

    Korting op 420shop
    tochmaarnietdoen
    Last edited by Muse; 19 September 2013, 15:42.

    #2
    Re: Bud Curing

    Zou kunnen maar lijkt me onwaarschijnlijk Een goeie luchtdichte pot doet het werk ook!

    Comment


      #3
      Re: Bud Curing

      Zoek eens op watercuren.
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...week-150-W-HPS

      Comment


        #4
        Re: Bud Curing

        Wat jij bedoelt is zoals pastinaakpeter al aangaf, watercuren.
        Met de eerste "hit" via de zoekfunctie krijg je dit http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ght=watercuren
        Mijn persoonlijke ervaring is dat de smaak minder is, uitzicht van de toppen veranderd helemaal (worden bruin), high is niet sterker tegenover gewoon gedroogde wiet.

        Groetjes wamy

        Comment


          #5
          Re: Bud Curing

          Watercuren doe je volgens mij alleen uit noodzaak.
          Wiet wordt er zeker niet beter van.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Bud Curing

            Allright guys, bedankt

            Comment


              #7
              Re: Bud Curing

              je zou er ook toprot me kunnen bestreiden. Maar ik denk eerder dat je de rot wel rookt maar niet proeft

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Bud Curing

                  Tijdens watercuring verlies je een boel terpenen en aromaten die in het water oplossen. Aan hars, dus potentie verlies je niks. Wel dus een deel van de geur en de smaak. Je houd minder droge stof over t.o.v. de hars dus relatief gezien is die wiet (per gram) potenter. Absoluut gezien blijft het aandeel hars met de daarin opgeloste cannabedoieden die het psychoactieve effect veroorzaken gelijk.

                  Sommige vinden het wiet verknoeien anderen zweren erbij. Gewoon eens met een kleine hoeveelheid proberen. Je wiet moet geheel onder water, en elke dag je water verversen, na 7 dagen ben je klaar en kan je de wiet spreiden en drogen met een fan erop. Langer als 7 dagen onder water heeft geen zin.

                  Comment


                    #10
                    Re: Bud Curing

                    Had zelf ook een link bewaard naar een stukje over watercure:


                    Leek me wel een goed verhaal eigenlijk. Toch zeker het proberen waard met een deel van de oogst?

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                      #11
                      Re: Bud Curing

                      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                      Tijdens watercuring verlies je een boel terpenen en aromaten die in het water oplossen. Aan hars, dus potentie verlies je niks. Wel dus een deel van de geur en de smaak. Je houd minder droge stof over t.o.v. de hars dus relatief gezien is die wiet (per gram) potenter. Absoluut gezien blijft het aandeel hars met de daarin opgeloste cannabedoieden die het psychoactieve effect veroorzaken gelijk.

                      Sommige vinden het wiet verknoeien anderen zweren erbij. Gewoon eens met een kleine hoeveelheid proberen. Je wiet moet geheel onder water, en elke dag je water verversen, na 7 dagen ben je klaar en kan je de wiet spreiden en drogen met een fan erop. Langer als 7 dagen onder water heeft geen zin.
                      Klinkt over nagedacht, en dit was ook het eerste wat ik erover opgevangen had...eerder positief dan negatief, m.a.w een paar grammetjes watercuren, ik hou jullie op de hoogte

                      Comment

                      Bezig...
                      X