Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
8 gram fluffy takjes idd.
En die geur trekt in je gordijnen, en tapijtjes enz.
Trek je je voordeur open, ruikt iedereen het die voor je deur staat denk ik.
Heb je geen slaapkamer met een raampje ofzo.
Iets waarvan je de deur dicht kunt laten en waar niemand hoeft te komen verder ?
ja heb nog 2kamers die leeg staan en niet gebruikt worden dus daarin kan ook.
wou gewoon eens weten of het zo ook zou lukken.
ik heb 10 zadjes autoflower lowryder2 gekocht (dit is mijn eerste kweek en dit is een testkweekje daarmee)
wat voor voeding zou ik moetten gebruiken om er toch iets van goede oogst te hebben dan ben van plan om ze op coco te zetten die van de action.
is dat alles ?
ik heb wat zitten lezen over coco a&b ook en dacht dat dit ook niet zo slecht was.
(zit er eig een soort schema bij de voeding die je koopt over waneer en hoelang je de voeding moet geven)
mijn eerste vensterbank kweek heeft me 40 gram compacte toppen opgeleverd
met een weekje pk, maar die kweek was pas in juni gestart, veel en lang zon.
hoeveel en wanneer je moet geven staat achterop de fles.
en zeker kun je nog voeding geven , groei, bloei, je kan het zo gek
maken als je zelf wil
Voor autoflowers heb je echt niet zoveel voeding nodig, maar da's wel afhankelijk van de gebruikte grond natuurlijk.
Als je grote potten hebt, met knappe potgrond, dan kom je de groeiperiode wel door.
Dan heb je alleen een flesje bloeivoeding nodig, bijvoorbeeld een flesje BAC bloei.
Om de kosten te drukken kun je ook op zoek gaan naar een merk met een simpele voedingslijn, waarvan je niet zoveel verschillende flesjes nodig hebt.
Bij de No Mercy wedstrijd op dit forum zijn bijv. mooie resultaten geboekt met Sweet Jane 1 + 2.
Atami B'cuzz hebben ook A + B(2 flesjes), en van Canna heb je bijv. Terra Vega en Terra Flores.
Biobizz heeft ook flesjes van 0.5L, da's goedkoper, maar daarvan heb je weer meer verschillende nodig.
Met alle voeding lukt het meestal wel, 't is vooral een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Je kunt ook rekening houden met het feit of je zonder afzuren wilt kweken, dan blijft alleen biologische voeding over eigenlijk.
Comment