Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

miraculeuse bloei verschijnsels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    miraculeuse bloei verschijnsels

    Korting op 420shop
    2 uur geleden effe geschrokken.

    Ben de laatste dagen nogal druk geweest met een pre growbox te bouwen en met stekken.

    Nu heb ik in mijn tent 10 planten die ik groei voor een sterke moederplant te kunnen selecteren.
    (http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...de-moederplant)
    regular seads, van dutch passion, power plant.
    Die al ongeveer minder dan 2 maand onder 18 licht / 6 donker staan vanuit zaad.

    Zoals ik al zei schrok ik , na 1 week niet van dichtbij onderzoeken van de planten kon ik van op 2 m een mannetje spotten tussen de 10 planten!!!!!!2013-03-23 20.29.12.jpg2013-03-23 20.17.15.jpg2013-03-23 20.24.44.jpg2013-03-23 20.14.29.jpg2013-03-23 20.12.01.jpg2013-03-23 20.07.50.jpg2013-03-23 20.19.08.jpg2013-03-23 20.27.07.jpg2013-03-23 20.31.58.jpg2013-03-23 20.10.11.jpg

    Zoals je kan zien is 4 een mannetje.
    De rest toont gelukkig geen tekenen van geslacht.

    Het rare is ook dat ik ondertussen de stekken die ik genomen heb al 2 weken onder 12/12 licht laten staan heb.
    En daar vertoont de 4 nog geen geslacht.

    freaky

    Hoe kan dat toch, voeding, freak plant, of soort?
    Nog mensen ervaring mee ?

    GRTZ

    #2
    Re: miraculeuse bloei verschijnsels

    stressbloei of voorbloei, al zou dat dan bij meer planten zichtbaar moeten zijn...

    kereltjes zijn bij mij altijd rapper dan de meiden, maar vergelijken met jouw situatie is onmogelijk omdat ik onder natuurlijke omstandigheden kweek en dus de lichturen niet zo strak heb.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: miraculeuse bloei verschijnsels

      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
      stressbloei of voorbloei, al zou dat dan bij meer planten zichtbaar moeten zijn...

      kereltjes zijn bij mij altijd rapper dan de meiden, maar vergelijken met jouw situatie is onmogelijk omdat ik onder natuurlijke omstandigheden kweek en dus de lichturen niet zo strak heb.
      Wel het rare is dat de temperatuur goed bleef , hij stond wel in de hoek van de tent , maar is kleine ruimte dus...
      Wat is de ideale opstelling voor het kweken van wiet, lees hier over de ervaring van andere gebruikers of stel je vraag!


      de vochtigheid bleef tussen 60 a 75 %, niets speciaal gebeurd .

      Het enige dat ik kan bedenken is mijn waterreservoir ( zoals te zien in link ) .
      Kan misschien wat te zuur geworden zijn tijdens mijn week van huis .
      Alleen was dat reservoir verbonden met nog 4 andere planten en die hebben geen geslacht vertoont.

      hmmm, heb me ingeschreven bij Jorge Cervantes zijn site http://www.marijuanagrowing.com en zal dat daarop ook eens posten, en zien of ze daar ook wat meer kunnen vertellen.


      GRTZ

      Comment

      Bezig...
      X