Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zwakke stengels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    zwakke stengels

    Korting op 420shop
    Hoi hoi,

    Heb een geslaagde opstart achter de rug en ik kan al mooie groene bladeren aanschouwen.

    Wel 1 minpuntje: te zwakke stengels waardoor ik het geheel moet omhooghouden met een stokje en hulpmiddelen,
    ze groeien wel dapper verder maar ik denk dat ik binnen enkele weken hier wel problemen mee kan krijgen.

    Mijn kweekruimte is perfect geisoleerd, netter dan een operatiekwartier, 600whplampen, plagron schema's en voeding tot
    op de letter gevolgd.

    kan ik hiertegen iets ondernemen of gewoon volgens het principe 'go with te flow', of liever 'grow with the flow?'


    Thx

    #2
    Re: zwakke stengels

    Oorspronkelijk geplaatst door brum4 View Post
    Hoi hoi,

    Heb een geslaagde opstart achter de rug en ik kan al mooie groene bladeren aanschouwen.

    Wel 1 minpuntje: te zwakke stengels waardoor ik het geheel moet omhooghouden met een stokje en hulpmiddelen,
    ze groeien wel dapper verder maar ik denk dat ik binnen enkele weken hier wel problemen mee kan krijgen.

    Mijn kweekruimte is perfect geisoleerd, netter dan een operatiekwartier, 600whplampen, plagron schema's en voeding tot
    op de letter gevolgd.

    kan ik hiertegen iets ondernemen of gewoon volgens het principe 'go with te flow', of liever 'grow with the flow?'


    Thx
    Hebt toch een ventilator op planten gericht tijdens groei ?

    grtz

    Comment


      #3
      Re: zwakke stengels

      Ja er staat een ventilator om de lucht in circulatie te houden, heb hem geregeld dat hij een kwartier vroeger en een
      kwartier langer draait dan de lampen?

      grtz

      Comment


        #4
        Re: zwakke stengels

        Hangen de bladeren ook sip? Misschien hebben ze dorst?
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


          #5
          Re: zwakke stengels

          is het zwakke ventilator ? want wat je beschrijft is typisch voor een te snelle groei met te weinig ventilatie.

          De stengels maken door de wind extra wandcellen aan zodat ze dikker worden en later ook meer gewicht kunnen dragen.

          Welke soort , en hoe hoog op hoeveel tijd zijn je planten?

          Meer gegevens , meer kans op oplossing.


          GRTZ

          Comment


            #6
            Re: zwakke stengels

            Brum4 : Waarom post je je vraag in in dit topic om er ook nog eigen een topic aan te wijden, terwijl het over exact hetzelfde gaat ?

            Probeer altijd eerst de kennis die je in oudere topics vind eens uit in jouw omgeving, lukt dat niet kan je er altijd nog een topic over inschieten, wat dan veel specifieker is. Zo te zien heb je eerst dit topic aangemaakt, en toen gaan zoeken naar vergelijkbare problemen. Het helpt echt als je dat voortaan andersom doet
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment


              #7
              Re: zwakke stengels

              @moreweed

              Ik ben nog maar nieuw van gisteren en moest nog mijn draai vinden, ik zal er in de toekomst aan denken.

              @rodigan

              De bladeren zijn super, mooie vormen en mooi vol groen, nu krijgen ze dagelijks 100ml met de nodige voeding en voor slapenstijd nog eens
              vernevelen met zuiver water op de bladeren, hij mij eveneens een hydrometertje gekocht voor in een van de potten te plaatsen zodat ik
              dit vlotjes kan in de gaten houden moesten ze te droog komen te staan.

              @timmo

              Heb in de opstart maar 1 ventilator laten draaien en ben sinds kort overgestapt naar een 2e, en ik heb nog een derde in reserve liggen, misschien deze
              ook opstarten?

              Allen bedankt voor de reacties!

              grtz

              Comment

              Bezig...
              X