Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

planten beginnen terug te groeien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

planten beginnen terug te groeien

Korting op 420shop
    Help !

De lampen staan nu 8 weken op 12/12 en 2 van de 3 planten beginnen terug te groeien, Mijn tent is lichtdicht en ik heb ze niet gestoord in de donkere uren, kan iemand me zeggen wat hier aan de hand is ?

fto (1).jpgoto (2).jpgfot.jpg

Re: planten beginnen terug te groeien

help? volgens mij heb je geluk.
    als je alles in hand hebt gehouden zoals het hoort en er zeker van bent dat je niks fout hebt gedaan dan geven deze planten jou een paasgeschenkje.
    ze gaan gewoon extra hard voor je werken en geven je een doorbloei of tweede bloei.. je vaart er enkel wel bij en zal een mooiere oogst verkrijgen.

spank me if i'm wrong (^^,)

Comment

leuk om te horen

Comment

heb je toevallig wat groei voeding gegeven tijdens de bloei want ik heb nog gehad dat een plant aan het bloeien was en doordat ik groeivoeding gaf om een stikstoftekort tegen te gaan is ze terug beginnen groeien en het was zeker geen 2debloei maar als die dames bij jou bezig zijn aan een 2de bloei dan mag je van geluk spreken want dan wilt het zeggen dat je heeeel goed bezig bent

Comment

Nee, na 8 weken is dit niet echt goed...
          Ben je zeker dat er geen licht tijdens de nachturen in je tentje komt?

Wat jullie met 2e (meerdere) internode bloei bedoelen is waarschijnlijk dit:

Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

1 vingerig blad, duidelijk het gevolg van lichtstress en niets anders.
            Misschien is je schakelding blijven hangen, je gebruikt een relais ?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Heb men tijdschakelaar 2 dagen in het oog gehouden en die doet het perfect ! Ik heb wel nog enkele lichtgaatjes gevonden en gedicht. Zou dit nog goed komen ? Want die achterste plant heeft het echt wel erg, die andere 2 blijven toppen produceren.

Comment

Het komt vast wel goed, maar ze gaan voorlopig niet mooier worden.
                Voor ze nu weer goed blad maken ben je zomaar 4-5 weken verder.
                Daarna gaan ze wel weer verder bloeien hopelijk. Ze zien er wel erg k#t uit.

Wat zei Sannie d'r van, of durf je ze niet te laten zien, hihi

Hou goed in de gaten of ze geen banaantjes maken komende weken.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hak die lelijke doorgeschoten planten maar om.
                  Dat gaat echt niks worden.
                  Je zit al in de achtste week.
                  Zo krijgen de goeie wat extra ligt en misschien nog wel wat extra grammen
                  Maar die sprieten doen niks meer hoor.

Comment

die achtersta zal ik er is direct uitzwieren ! wat denken jullie van de voorste 2 ?

foto.jpgfoto12.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Zoals peuker zei heb ik ook in de bloeiperiode nog groeivoeding gegeven vanwege een stikstoftekort, maar dit maar 2 keer in de 4de week bloei.

Comment

Bezig...
                    X