Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower gaat nog niet bloeien?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower gaat nog niet bloeien?

    Korting op 420shop
    Hoi hoi,

    Dit is mijn eerste kweek, dus beetje onzeker... Bij de autoflowers AK47 stond dat ze na 2 a 3 weken zouden gaan bloeien. Op ma 4-3 heb ik de zaadjes in het water gedaan, zo 10-3 kwamen zo op. Moet is de tijd rekenen vanaf het moment dat ze boven de grond kwamen of vanaf het in het water leggen van hat zaad? Ik ben vanaf het in het water leggen namelijk al meer dan 4 weken onderweg en zie nog steeds geen bloei komen. Doe ik het wel goed of heb ik te weinig geduld? Kan iemand me vertellen of mijn plantjes er uitzien zoals het zou moeten?


    Gr. Ka

    Ps. Sorry weet niet hoe ik de foto's moet draaien...
    Attached Files

    #2
    Re: Autoflower gaat nog niet bloeien?

    Foto's draaien doe je in de gallerijfunctie van je windows. Die slaat ze automatisch op als het goed is. Je komt waarschijnlijk wat geduld tekort, autoflowers bloeien soms precies na 21 dagen groei, soms pas na 5 weken groei. Met groei bedoel ik: het moment dat het zaadje/plantje boven de grond uit groeit.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Autoflower gaat nog niet bloeien?

      Hoi hoi,

      Oke, bedankt voor je reactie. Eigenlijk ben ik dus nu 3,5 week onderweg en moet ik gewoon geduld hebben... Ja nu herken ik mijn karakter weer!

      Gr. Ka

      Comment


        #4
        Re: Autoflower gaat nog niet bloeien?

        denk dat je plantje wel nog een week of 2 zal groeien voordat ze stillaan in bloei zal schieten gr

        Comment


          #5
          Re: Autoflower gaat nog niet bloeien?

          TWEE WEKEN? Oei oei oei wat een geduld nog... zucht!

          Comment


            #6
            Re: Autoflower gaat nog niet bloeien?

            hehe ja geduld zal je moeten hebben maar eens je hebt geoogst is het wel de moeite mits je natuurlijk niet te vroeg oogst of je dames verwaarloosd

            Comment


              #7
              Re: Autoflower gaat nog niet bloeien?

              Zo zie je maar dat aan af niet altijd sneller gaat zijn dan een reguliere plant die je snel op 12/12 zet.

              AF is leuk voor buiten. Binnen bestaan er betere opties imo...

              mobile message

              Comment

              Bezig...
              X