Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

electravraag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    electravraag

    Korting op 420shop
    Hallo beste mensen. Ik heb voornemens een tent te plaatsen met 2 600watt lampen. Ik wil een relais gebruiken met max 16 ampere. Omdat ik echter alleen in de keuken geaarde stopcontacten waarbij ik alleen een koelkast aangesloten heb' kan ik alleen hier het relais op aansluiten. Op een vrij stopcontact. Err hangen er 2 in de keuken. Mijn eigenlijke vraag is of ik een geaard verlengsnoer kan gebruiken van 10 tot 15 meter naar het relais toe. Dit omdat de kamer waar de tent moet komen aan de andere kant van mijn woning zit en ik het liefst daar het relais aansluit. Is dit veili als ik een proffesioneel snoer gebruik en moet het dan per se 2.5 mm zijn of zou 1.5 mm ook volstaan?

    #2

    Comment


      #3
      Re: electravraag

      Dankjewel voor je reactie. Ik denk dat ik maar eens bij een speciaalzaak ga kijken voor een mooi exemplaar.

      Comment


        #4
        Re: electravraag

        Kan je niet een aardedraadje bijtrekken door de bestaande buizen ?
        Met wat meters geel/groen-draad en een trekveer moet dat wel lukken toch ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: electravraag

          Ik zou het zelf niet kunnen denk ik. maar zou het kunnen laten doen. Zou het beter zijn denk je?

          Comment


            #6
            Re: electravraag

            makkelijker, en minder opvallend. kabels netjes weggewerkt is ook veiliger werken, meer overzicht, minder kans op ongelukjes
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

            Comment

            Bezig...
            X