Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Dat plant kan ongeveer anderhalve meter groot worden snap ik niet echt, dit ligt eraan hoe lang je hem laat groeien, hoe groot de pot is e.d.
Bij de keuze van potten moet je ook rekening houden met de afmetingen van je kast / tent; is hij niet zo hoog kies je voor lage potten, is hij niet zo breed/diep kies je voor hogere potten.
Curverboxen FTW
Die zijn 30 liter, gaatjes in boren van onderen en je bent vertrokken
Kosten ook misschien 3-4eu stuk wat niet zo duur is dacht ik. Je kan ze vast wel goedkoper vinden zelfs...
Ja klopt, maar ik vond er direct die geen licht doorlieten. Had eerst roze op het oog maar die waren uitverkocht voor ik terugkwam
Anders gwoon met folie afplakken indien ze doorzichtig zijn, moet ook goed zijn denk ik.
Dat plant kan ongeveer anderhalve meter groot worden snap ik niet echt, dit ligt eraan hoe lang je hem laat groeien, hoe groot de pot is e.d.
Bij de keuze van potten moet je ook rekening houden met de afmetingen van je kast / tent; is hij niet zo hoog kies je voor lage potten, is hij niet zo breed/diep kies je voor hogere potten.
de plant kan idd maar een anderhalve meter worden door men kast die maar zo hoog is.
Curverboxen FTW
Die zijn 30 liter, gaatjes in boren van onderen en je bent vertrokken
Kosten ook misschien 3-4eu stuk wat niet zo duur is dacht ik. Je kan ze vast wel goedkoper vinden zelfs...
Comment