Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

veiligheid online bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

veiligheid online bestellen

Korting op 420shop
    Vertrouwen jullie het wilde web om er zomaar bvb een kweektent of zaadjes op te kopen?
    Vermits je het rechtstreeks kan nagaan via de bank enzo , heb ik hier zo mijn twijfels over, iemand slechte/goeie ervaringen?

Grtzzzz

Re: veiligheid online bestellen

geen slechte ervaringen mee, bestellen op het web. Natuurlijk weleens gezeur over te late levering, incomplete levering, produkt wat niet oke was e.d. maar dat heb je in 'normale' winkels ook. Ben in elk geval nog nooit opgelicht, alhoewel er wel een paar zijn geweest die met wat geschop onder tafel eraan herinnert moesten worden dat ze een leveringsplicjht hadden of de poen terug moesten doen.
    Info zoeken en vinden op het web over personen is peanuts tegenwoordig, daar kan je je voordeel mee doen als je wat koopt via het net.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Goeie en slechte ervaring. 't Is net real life eh..
      Maarre, kijk even in het goeie topic ofzo, daar staan ervaringen.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

je kan altijd even op het forum checken naar ervaringen van anderen.
        als jantje goede ervaring heeft met 'n online shop of adverteerder en keesje en marietje ook dan is er weinig mis mee
        als jantje en marietje slechte ervaring hebben zullen ze dat ook wel bekend maken.
        gewoon even voor je ergens iets wilt gaan bestellen kijken of er ergens info over te verkrijgen is.
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Comment

Je mag best zeggen met welke shop je goeie of slechte ervaringen hebt he..
            Daar zijn zelfs speciale topics voor.

Comment

aah zo oke bedankt , had het niet gezien.

Grtzz

Comment

Ik denk dat de vraagsteller een andere vraag heeft dan bv Is growshop x betrouwbaar
                De vraag is meer richting de kans dat je getraceerd wordt aan de hand van de betalinggegevens. ( correct me if im wrong)
                Wetten die nu gelden en waarbij je denkt ik ben safe want opsporingsdiensten mogen bij de bank niet mijn gegevens gebruiken cq opvragen kunnen nog weleens bedrogen uitkomen.
                Ik ben geen advocaat maar als ik een tent voor 6 maal 600watt zou bestellen zal ik die never nooit niet met een online betaling doen, Better safe then sorry.
                Daarnaast heeft het OM (openbaar ministerie) een scala aan mogeljikheden op het moment dat je een verdachte bent.
                Stel je voor dat er volgend jaar een aantal wetswijzingen worden doorgevoerd mbt het opsporen van weed kweken.
                Zal het OM dan stellen " Zaken voor 2014 gelden niet".....
                Ik vrees dat de mensen die dan online allerlei zaken bestellen een probleem hebben.

Waarom zou je als je het geld en de mogelijkheden hebt om een 6 maal 600watt hok/tent in te richten het risico lopen omdat online te bestellen,,, Over bewijsvoering gesproken.. Kun je dat beter niet cash doen?

Zelf ben ik een tikkeltje paranoide als het om weed kweken gaat, ik heb teveel gezien inmiddels om flierefluitend een weedhok in te richten.
                Teveel mensen gepakt in mijn omgeving, vaak door aanwijsbare oorzaken. bv illigaal stroom pakken. Geen kooolstof filter gebruiken. Dikke auto rijden met een uitkering.
                Teveel praten. verklikkers etc etc. Iedereen kent deze verhalen.
                Maar er zijn ook hokken opgerold waarbij ik denk hoe kan dat nou? Al gauw roept men " ja verklikkers" of " een helicopter, drone " etc etc.

In hoeverre zijn bv online betalingen de oorzaak, kan dat, mag dat?

Interessante vraag
                Wie doet online betalingen? Wie niet.
                Loop ik hier onrust te strooien terwijl dat niet nodig is??

Als ik het topic kaap dan wil ik wel een nieuwe openen maar ik het idee dat topic opener dit bedoelde

Comment

Dacht ook dat het daarover ging als ik topic opende want stel mezelf ook de vraag als je online zaden gaat bestellen of dergelijke in mijn geval zaden .
                  Blijf twijfelen online bestellen of terug dik 2 uurtjes geen en terug met auto alles gaan zelf halen zoals ik altijd al gedaan heb en cash betalen .
                  Ik vind ook zo direct niets terug van mensen die hier al prb mee gehad hebben maar zoals smokery zegt diegene dat gepakt zijn van waar komt die info sommige zaken zijn zeer duidelijk maar andere dan weer niet .

sry als dit off topic moest zijn
                  grt

Comment

Ja ik bedoelde het inderdaad zo

ikzelf ben ook paranoia op dat vlak, ik hou mijn handjes witgewassen op zoveel mogelijk vlakken

nu mijn verhaal zit zo,
                    een kennisvan me wou niet meer wachten en heeft het online besteld, (op zijn naam dus weliswaar ik paranoia ben)
                    hij heeft dan zijn bankgegevens nagegaan en volgens hem is er niets aan af te leiden voor bijvoorbeeld de bank, waarnaar dit gaat
                    geen namen/adressen, juist een rekeningnummer (wat ik toch al te risky vind,+ dit geldt alleen voor de gebruikte site)

Comment

Comment

Ja ik wist dat van Micrsoft, wel ff verschoten van het feit dat ze er een auto zouden neerzetten

dus jij bestelt dan bvb ook je lamp en zaadjes online?

en zo veel rook ik het nu niet dat ik er paranoia van zou worden

O ja en als je tor browser gebruikt is alles wat je zei van ip teniet gedaan, tenminste tenzij ze een eeuw willen zoeken vanwaar je surft behalve de gegevens/namen/adressen die je natuurlijk zelf intypt

Thx voor de info

pzz

Comment

ze gaan echt niet die mensen natrekken allemaal die 1 lampje of 1 tentje kopen.
                          dan hebben ze toch heel wat meer mankracht nodig als wat ze nu beschikbaar hebben willen ze ALLE tentjes oprollen

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

en dit is dus klinklare onzin
                          waarschijnlijk ken jij niet zo goed het hele gebeuren betreft tor netwerk

Oorspronkelijk geplaatst door syntaxn View Post

O ja en als je tor browser gebruikt is alles wat je zei van ip teniet gedaan, tenminste tenzij ze een eeuw willen zoeken vanwaar je surft behalve de gegevens/namen/adressen die je natuurlijk zelf intypt

Thx voor de info

pzz
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post

en dit is dus klinklare onzin
                            waarschijnlijk ken jij niet zo goed het hele gebeuren betreft tor netwerk

Comment

En trouwens: je MAG dat allemaal kopen hoor volgens de wet .

Je bent pas in overtreding van zodra je je zaadje in de grond stopt.

mobile message

Comment

Bezig...
                              X