Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

veiligheid online bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: veiligheid online bestellen

Wiretapping was zelfs toen al een favoriete bezigheid van bepaalde overheden hoor Maar dan niet meteen om growshopklanten op te sporen :p
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Remember that Tor anonymizes the origin of your traffic, and it encrypts everything inside the Tor network, but it can't encrypt your traffic between the Tor network and its final destination. If you are communicating sensitive information, you should use as much care as you would on the normal scary Internet — use HTTPS or other end-to-end encryption and authentication.

BRON

HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

okayy, seems pretty clear O_o sry for waiste of time

Comment

Laat ik het zo zeggen: als ze er actief achteraan zouden gaan, dan waren er niet zoveel kweekverslagen.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

als ze er actief naar gingen zoeken zagen we de hele dag door politie agenten door de straten wandelen!
            HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

gewoon marktplaats nieuwe spullen kopen dan heb je dat probleem niet.
              heb ik zelf ook gedaan ik wilde led kopen en zag goede lampen staan
              Last edited by Silas; 22 April 2013, 07:11. Reden: link verwijderd

Comment

iedere cent die je momenteel aan led uitgeeft is teveel!
                egaal of je ze nieuw of gebruikt koopt
                en ook op marktplaats zwerven oplichters rond die nieuwe spullen aabieden!
                het is allemaal puur 'n kwestie van ervaringen delen en mondreclame, om het grote gros oplichters dat er tussen zit te kunnen ontwijken.............
                ikzelf ben op marktplaats al 1 malig opgelicht met het aankopen van : 'n boek!!!

HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                  iedere cent die je momenteel aan led uitgeeft is teveel!
                  egaal of je ze nieuw of gebruikt koopt
                  en ook op marktplaats zwerven oplichters rond die nieuwe spullen aabieden!
                  het is allemaal puur 'n kwestie van ervaringen delen en mondreclame, om het grote gros oplichters dat er tussen zit te kunnen ontwijken.............
                  ikzelf ben op marktplaats al 1 malig opgelicht met het aankopen van : 'n boek!!!

Misschien een stomme vraag.
                  Als je het over marktplaats hebt bedoel je dan hetgeen wat in dit forum staat of marktplaats..nl.

Marktplaats is in de volksmond marktplaats..nl. Dat zorgt voor de verwarring bij mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                    we leven niet meer in de 80's, toen was 'internet' heel anders.
                    Juist wel, in '1984' om correct te zijn

Comment

@QnQ
                      Je gebruikte een leenauto om naar growschop te gaan ben je dan ook niet beetje paranoide .
                      En voor een leenauto moet je ook je gegevens nalaten e .
                      Het is wel duidelijk allemaal big brother is overal als ze willen , ga mijn zaadjes toch maar online bestellen .
                      Heb laatste tijd al genoeg ritjes naar ijzendijck gemaakt denk dat ik hier de 420 shop eens ga gebruiken voor zaadjes .
                      Trouwens big brother moet niet eens in je huis komen ze kunnen ons kweekverslag online of op google ook wel volgen .

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smokery View Post
                        Misschien een stomme vraag.
                        Als je het over marktplaats hebt bedoel je dan hetgeen wat in dit forum staat of marktplaats..nl.

Marktplaats is in de volksmond marktplaats..nl. Dat zorgt voor de verwarring bij mij.
                        egaal welke marktsite
                        marktplaats.nl is slecht 1 van de vele plekjes waar spullen nieuw en gebruikt worden aangeboden
                        marktplaats hier op het forum kent ook z'n minder betrouwbare 'adverteerders' is al gebleken in het verleden (weedlover)
                        dus op elke marktplaats zwerven wel wat oplichters die iets aan bieden wat de mensen zoeken.
                        of het nu 'n boek is of 'n kweektentje maakt verder niet uit.
                        het boek kostte ook 35 euro tenslotte!
                        HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Een ervaring datje getild is never nooit niet fijn.
                          Als het echter dan toch een keer moet gebeuren dan prefereer ik de 35 euro voor een boel boven
                          de kweektent van ruim boven de 35 euro.

Comment

oplichters proberen nu eenmaal zo veel mogelijk te graaien zolang ze door kunnen gaan en niemand iets zegt!
                            weedlover is gewoon 1 van de meeste recente voorbeelden.
                            de crisis dwingt mensen tot diefstal!
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

Comment

Om t nog een beetje ontopic te houden: meestal staat er op de grow site wel wat extra info over wie t bezorgd en hoe. En soms ook partners. Dan kijk je daar weer even wat verder.

Ps volgens mij word t tornetwerk voor hele andere dingen gebruikt

Comment

Bezig...
                                X