Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grond brandnetels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Grond brandnetels

Korting op 420shop
    Beste

ik zit met een vraag in men hoofd hier in het bos bij ons is er zeer vochtige grond waar heel veel brandnetels opstaan
    nu dacht ik ergens te lezen gehebben dat deze grond heel goed is voor het planten !
    omdat brandnetels familie is van de wietplant?
    is het nu goed dat ik dus even daar wat grond ga halen of toch beter gwn potgrond voor stekjes en zaadjes

Mvg
    Tim

Re: Grond brandnetels

Brandnetel is geen familie.
    Grond waar brandnetels staan is iets beter geschikt voor de groei van Cannabis, omdat er wat meer stikstof aanwezig is.
    Voor binnenkweek gewoon een zakje kopen bij de growshop. Voor 6-7-8 euro ben je baas.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ok thx

dan ga ik maar gewoon een zakje halen!
      heb 3 zaadjes WW ga er dan toch 1 is proberen in brandnetelgrond kijken wat het wordt

Mvg

Comment

Jullie hebben beide gelijk wat de familie aangaat:

Lange tijd wist men niet tot welke familie men hennep moest rekenen. Eerst werd de plant ingedeeld bij de brandnetelfamilie of Urticaceae, later bij de moerbeifamilie of Moraceae en nu wordt gesproken van een aparte familie, de hennepfamilie of Cannabinaceae. Deze familie telt slechts twee geslachten, Cannabis (hennep) en Humulus (hop).

Informatie over het huren van een auto in San Fransisco en Alicante, Spanje

Comment

ha vandaar hiphop die rappers wisten dat al lang

Comment

Bezig...
          X