Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

oogsten of wachten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    oogsten of wachten?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    De zoveelste topic met de vraag voor oogsten of niet, het is mn eerste plantje dus zou toch graag jullie mening erover willen weten, nu oogsten of toch nog eventjes wachten?

    Alvast bedankt!
    Jdamma
    Attached Files

    #2
    Re: oogsten of wachten?

    Op deze foto valt niet veel te zien,zet eens een paar andere,waarop we je toppen ook echt te zien krijgen.
    Aan die paar haartjes te zien denk ik (gok ik) dat je nog even moet wachten,maar k kan me natuurlijk vergissen.
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment


      #3
      Re: oogsten of wachten?

      Bedankt voor je reactie. Misschien krijg je een duidelijker beeld bij de hoofdtop. Het is voor mij moeilijk te bepalen welke kleur goed is, ik ben behoorlijk kleurenblind

      Wederom alvast dank.

      (Edit)
      Sorry de foto staat op z'n zij.
      Attached Files
      Last edited by Jdamma; 21 April 2013, 19:43.

      Comment


        #4
        Re: oogsten of wachten?

        deze kan nog eftjes blijven staan hoor hoelang staat ze al in bloei of hoelang staat ze al op 12/12?

        Comment


          #5
          Re: oogsten of wachten?

          Het is een AF. hij staat nu ca 4 a 4, 5 week in de bloei. Hoelang zou je ongeveer kunnen zeggen dat ze nog moet staan of valt daar in dit stadium nog geen uitspraak over te doen?

          Comment


            #6
            Re: oogsten of wachten?

            K zou toch nog een paar weken wachten.Als je trichomen van doorzichtig naar melkwit verkleurd zijn ben je er ver.
            Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

            Comment


              #7
              Re: oogsten of wachten?

              Maar de trichomen zijn toch die haartjes? Naar mijn mening waren die al wit

              Comment


                #8
                Re: oogsten of wachten?

                denk nog een week of 2 maar dat kan je alleen zeker zijn als je tricho's checkt met een loep of klein microscoopje

                Comment


                  #9
                  Re: oogsten of wachten?

                  Ikbedoel natuurlijk de minihaartjes en niet de slierten

                  Comment


                    #10
                    Re: oogsten of wachten?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jdamma View Post
                    Maar de trichomen zijn toch die haartjes? Naar mijn mening waren die al wit
                    neen trichomes zijn geen haartjes die haartjes die jij bedoelt noemen we pistols,typ eens in google trichome's en je zal er een heleboel informatie over terug vinden

                    Comment


                      #11
                      Re: oogsten of wachten?

                      Ahja even m'n oma-loep erbij gepakt en dat kijkt wel een stuk duidelijker. Heeft iemand misschien een duidelijke afbeelding van melkwitte trichomen? Dan weet ik hoe dat er exact uit ziet.

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Ooh peuker waar zitten de trichomem dan? Dan ben ik even in de war ik was namelijk in de veronderstelling dat dat die minescule haartjes op o.a. de kleine bladeren waren
                      Last edited by Jdamma; 21 April 2013, 20:24.

                      Comment


                        #12
                        Re: oogsten of wachten?

                        die minescule haartjes zullen wel die trichomes zijn die je bedoelt https://www.google.be/search?um=1&hl...AoK3hQfTtoCYCA
                        hier vind je genoeg informatie over die trichomes ,bekijk de laatste foto zo zie je iedere fase

                        Comment


                          #13
                          Re: oogsten of wachten?

                          Ja die bedoel ik peuker. Bedankt voor de reacties, nog een vraag, moet ik nu nog wel een halve week/ een week voeding geven? Daar wilde ik namelijk al mee stoppen maar als ik nog twee weken moet dan lijkt me dat niet handig?

                          Comment


                            #14
                            Re: oogsten of wachten?

                            de laatste 2 weken voordat je oogst allen maar water geven zo zal de smaak tot een goed einde komen de plant trekt dan alle voeding uit de bladeren waardoor ze vergeelt en wat zeggen de tricho's kan je er een foto van postn

                            Comment


                              #15
                              oogsten of wachten?

                              Moeten zeker nog 3 a 4 weken gewoon veel googlen man zo kom je er wel achter, ik ga altijd tussen een cloudy / amber mix

                              Comment

                              Bezig...
                              X