Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloeien Jack Herrer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bloeien Jack Herrer

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,
    Ik heb mijn Jack Herrer plant nu twee weken op 18/6 bloeilamp lamp staan [i.v.m. een andere Autoflower Crazy Bud(zie foto 1)].
    Deze Jack Herrer is opgegroeid in de vensterbank en is minimaal 3 maanden oud.

Wij geven hem nu ook bloeivoeding en vroegen ons af of hij op 18/6 ook in de bloei zou kunnen schieten(wat ik wel hoop).

Zie onderstaande foto's voor de "mogelijke" bloeitekens. Graag jullie expertise hierover of andere tips over het samen kweken.

Alvast heel erg bedankt!

IMG_5062.jpgIMG_5021.jpgIMG_5022.jpgIMG_5025.jpgIMG_5030.jpgIMG_5034.jpgIMG_5037.jpgIMG_5044.jpgIMG_5049.jpgIMG_5053.jpgIMG_5057.jpgIMG_5058.jpg

Re: Bloeien Jack Herrer

halo jack herrer op vensterbank al 3 maand dus 3maand voorgroei en dan heb je hem onder de lamp gezet 18/6 als ik het goed versta .
    En andere plant is autoflower wat ik in jouw plaats zou doen is gewoon lamp op 12/12 zetten of 14/12 autoflower gaat vanzelf in bloei .
    Wat bertreft jack herrer dat is wel degelijk begin van bloei wat je ziet prille begin als je geen ballen ziet komen zit je goed alleen een plant dat begint te bloeien moet zeker wel op 12/12 staan .
    succes verder .
    grtz

Comment

Als je Jack Herrer een autoflower is, gaat die wel bloeien onder 18/6, zo niet, zul je die onder 12/12 moeten zetten.
      En rap, anders gaat ze reveggen (say what?) want door het (te) korte licht afgelopen drie maanden achter je raam is ze wel in voorbloei gegaan.

Bloeivoeding geef je pas als je topjes ziet.
      Blijf met je vingers van de haartjes af.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja dit had ik al verwacht.

maar de Jack Herrer is een ''uitwisseling'' dus de volledige opbrengst zal niet in mijn longetjes verdwijnen.
        Als ik nu besluit de tijd op 12/12 te zetten.
        Speel ik dan niet met de kwaliteit van van mijn autoflower?, ik weet dat hij zelf inde bloei schiet maar is dit voor zo een klein plantje wel verstandig om nu al op 12/12 te zetten. (zie foto1 vorig bericht) aangezien de opbrengst van de autoflower 100% voor me zelf is zou ik geen risico willen lopen mijn opbrengst te verminderen. (staat nog op 18/6)

Comment

En weet iemand het zeker?
          kan ik deze kleine autoflower nu al op 12/12 zette Zonder de oogst te verminderen??

(zie eerste post foto1)

Comment

Nee.
            Een autoflower kan je niet op 12/12 zetten zonder de oogst te verminderen.
            Autoflowers hou je het best op 18/6

Comment

ik heb een Jack Herer staan gewoen plant op 12/12 nu reeds 8 weken
              daarnaast een paar autoflowers 1, 7 weken en 2, 6 weken, oordeel zelf in mijn filmpjes
              geen probleem mee
              Aquafarm 400W HPI/HPS 1 plant SCROG
              groe(n)tjes for all

Comment

Comment

Bezig...
                X