Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp voor hulpzoekenden/nieuwelingen/beginners

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hulp voor hulpzoekenden/nieuwelingen/beginners

Korting op 420shop
    Het is een kort maar krachtig bericht,voor hen die hier vragen stellen,maar waarvan de info hier op JD in grote hoeveelheid te vinden is.
    Daar waar het logisch is dat men antwoorden krijgt als, dat kan je hier vast vinden,dat is een domme vraag of je krijgt helemaal geen antwoord,
    volg dan deze tip!

Ga naar google, verfijn je zoekopdracht in 1 of 2 woorden en typ er ,,jointje'' of Jointje draaien'' achter en voila....!!!!!!!!

Wil je bij voorbeeld weten wat gele bladeren betekenen?

Ga naar Google ,typ gele bladeren jointje of gele bladeren jointje draaien en de kans is groot dat je vind wat je zoekt!!

@ your service

TTR

Re: Hulp voor hulpzoekenden/nieuwelingen/beginners

Goede raad voor beginners ik volg je volledig je moet niet eens jd in de zoekopdracht vermelden meestal als je antwoorden zoekt op google over wiet kom je op dit forum uit .
    Zo heb ik dit forum leren kennen en elke beginnende grower zou verplicht een maand elke dag paar uur moeten leren en lezen op dit forum voor je begint met het planten van je zaadjes .
    Er zouden veel minder domme vragen gesteld worden al vind ik het soms toch wel leuk als iemand vraag bv kan een lamp branden zonder ballast en je leest dan alle leuke dubbelzinnige antwoorden die er gegeven worden is leuk tussendoortje telkens .

grtz

Comment

De search hier op JD kan ik ook best mee overweg.
      Als je onderaan "Geef weer als berichten" aan zet, hoef je ook geen hele topics door te spitten naar je zoekterm.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Die domme vragen zijn "gefundenes Fressen",ze vragen vaak gewoon om een onnozel antwoord,het is dan ook soms moeilijk om serieus te blijven.
        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

Bezig...
        X