Mededeling
Collapse
No announcement yet.
plantje stopt met groeien na 1ste internode
Collapse
X
-
Re: plantje stopt met groeien na 1ste internode
Kan mijn bron niet meer achterhalen. Maar ik had ergens gelezen dat het komt doordat je wortels nu aan het groeien en ontwikkelen zijn. Het lijkt dan dat de plant is gestopt met groeien, terwijl er onder de grond allemaal activiteiten afspelen. Weet niet zeker of dit het is maar zou imo heel goed kunnen.
-
ehmm.. aptus werkt volgensmij via een zeer zeer geconcentreerd sapske , dus die 50ml heb je op??
aptus startboost
basic/pro/extreme = 25ml op 100L water
aptus regulator
basic/pro/extreme = 15ml op 100L water
je hebt 50ml per potje gegeven? ik kan niet duidelijk maken uit je tekst wat je je gegeven hebt en ik weet niet hoe groot je voedingsvat of gieter is;p
maar je kunt eens kijken of je niet zwaar overvoed hebt, want 50ml regulator is voor 300liter water ofzo? dat zou wel shit voor je zijn man, maarja goodluck in ieder geval!
Comment
-
Iemand anders nog een idee? Grtz bjorno
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Smokie: ik heb juist den kweekverslag gevolgd met onteveer dezelfde opstelling: k1 goes mental en hij had na 7 dagen al groei van de derde internode, normaal sou ik ze na 12 dagen moeten overpoten, dat zou in mijn geval bine 5 dagen zijn... Maar dat zoe ik niet goe komen. Grtz
Comment
-
@ qnq: ik dacht dat de luchtvochtigheid zo hoog mogelijk moest zijn in de groei of ben ik zo verkeerd?
te veel water zou idd wel kunne, we zijn nu ondertussen een dagje verder en ze de tweede internode groeit heel langzaam verder
temp 25 graden, lv 70%
heb ze niets meer van water gegeven
Comment
Comment