Hallo iedereen .;
Ik ben 2 weken geleden begonnen met plantjes, heb eerst materiaal gaan kopen
in ALIEN shop had dit materiaal mee;
2 lampen 600W
Afzuigsysteem
Folie voor in kot .
2x transfo
Voeding starterskit plagron
10 x buddhacheese
10 x Bubblegum
4 x Amnesia
_____
In het begin heb ik ze laten ontkiemen in keukenpapier in schoteltje de boeddhas en bubbles
ontkiemden rap amnesia wat trager heb ze dan in pot gestoken en alle 24 potjes onder 1 lamp van 600W
wat laten groeien nu zijn sommige toc al ongeveer 10 cm groot heb ze gistern voor de eerste keer wat voeding gegeven maar ze hebben nog takken ze zijn nog heel kwetsbaar de stengeltjes wel door verhuis moet ik ze nu 1 week ergens laten staan maar kan er de lamp niet opzette die week iemand tips hiervoor ?
Na die week word er een kot gemaakt en worden de 2 lampen geinstalleerd 12 planten per lamp zal ook verluchting krijgen .
Verdere tips over voeding en groei zijn welkom
Ik ben 2 weken geleden begonnen met plantjes, heb eerst materiaal gaan kopen
in ALIEN shop had dit materiaal mee;
2 lampen 600W
Afzuigsysteem
Folie voor in kot .
2x transfo
Voeding starterskit plagron
10 x buddhacheese
10 x Bubblegum
4 x Amnesia
_____
In het begin heb ik ze laten ontkiemen in keukenpapier in schoteltje de boeddhas en bubbles
ontkiemden rap amnesia wat trager heb ze dan in pot gestoken en alle 24 potjes onder 1 lamp van 600W
wat laten groeien nu zijn sommige toc al ongeveer 10 cm groot heb ze gistern voor de eerste keer wat voeding gegeven maar ze hebben nog takken ze zijn nog heel kwetsbaar de stengeltjes wel door verhuis moet ik ze nu 1 week ergens laten staan maar kan er de lamp niet opzette die week iemand tips hiervoor ?
Na die week word er een kot gemaakt en worden de 2 lampen geinstalleerd 12 planten per lamp zal ook verluchting krijgen .
Verdere tips over voeding en groei zijn welkom
Comment