Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste x kweken #

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste x kweken #

Korting op 420shop
    Hallo iedereen .;

Ik ben 2 weken geleden begonnen met plantjes, heb eerst materiaal gaan kopen
    in ALIEN shop had dit materiaal mee;
    2 lampen 600W
    Afzuigsysteem
    Folie voor in kot .
    2x transfo
    Voeding starterskit plagron
    10 x buddhacheese
    10 x Bubblegum
    4 x Amnesia

_____
    In het begin heb ik ze laten ontkiemen in keukenpapier in schoteltje de boeddhas en bubbles
    ontkiemden rap amnesia wat trager heb ze dan in pot gestoken en alle 24 potjes onder 1 lamp van 600W
    wat laten groeien nu zijn sommige toc al ongeveer 10 cm groot heb ze gistern voor de eerste keer wat voeding gegeven maar ze hebben nog takken ze zijn nog heel kwetsbaar de stengeltjes wel door verhuis moet ik ze nu 1 week ergens laten staan maar kan er de lamp niet opzette die week iemand tips hiervoor ?
    Na die week word er een kot gemaakt en worden de 2 lampen geinstalleerd 12 planten per lamp zal ook verluchting krijgen .

Verdere tips over voeding en groei zijn welkom

Re: Eerste x kweken #

Hallo,

Zet ze een week buiten da's misschien een tip.
    Je gaat verhuizen, maar beslist om de week ervoor 24 plantjes te laten ontkiemen?
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Was niet voorzien die verhuis kan ze wel latenstaan in een kamertje voor eventjes ongeveer 15 grade en 1 tl lamp mss beter of buiten ?

Comment

Eerste x kweken #

Misschien wel dan kan je een beetje dezelfde lichturen kunt aanhouden... Maar voeding? Je klein spruitje heeft dat nu nog niet nodig man... Wacht maar een weekje of 2 , of ze gaan snel verbranden!! Alles gaat ook veel langer duren dan..
        Succes met de verhuis

Comment

Wat foto's is ook altijd intressant om meer raad en uitleg te kunnen geven , bubbelgum van female -seeds ben ik ook juist aan het draaien 22 dagen zijn al serieuse dames .
          succes !

Comment

Ik zou ze indd buiten zetten overdag en ze in de avond binnen donker zetten.Zet ze dan wel losjes vast rond een bamboe stokje, anders waaien ze letterlijk weg. Zoveel stengels onder een TL balkje met 15 graden word niks.. dat gaat strekken. Zou in je nieuwe hok ook eerst nog even 1x 600 doen en dan naar een paar dagen pas full power. Jonge zaailingen moeten eerst wennen aan zoveel (HPS) licht.

Succes ermee!

Comment

Bezig...
            X