Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jij hebt duidelijk een hermafrodiete plant , de bel is ook al open gegaan en heeft denk ik ook al stuifmeel gelost . Ik zou ze weg doen , al kan je ze er ook afknippen , geleidelijk aan goed controleren of er meer zijn en ze er allemaal afknippen .
Ja , als je er al gevonden hebt zal het te laat zijn copain . Andere planten in de tent zullen er wel wat van opgevangen hebben ook dan , khoop voor jou dat het niet te veel (potent) was . Eventueel de tent goed uitwassen kan nooit geen kwaad .
is waarschijnlijk al te laat eens er stuifmeel te vinden is dan zullen die dames wel al bestoven zijn waardoor je zaad in je toppen zult hebben,ik zou opnieuw beginnen maar eerst je tent volledig uit kuisen grtz en zo te zien waren je plantjes fem maar hebben ze door stress mannelijke ballen beginnen produceren
je zou dat kunnen doen en telkens de ballen verwijderen maar ze zijn ondertussen al bestoven dus zie ik het nut niet om ze te laten staan maar het is nog altijd jou keuze dusja kies maar
je kan beter je stress even bekijken hoe of wat waarom moment van de waarheid.... mischien voor de volgende keer..
scheelt je een hoop eieren.. als het een beetje mee zit en je hebt er zin in.. kan je natuurlijk je ballen plukken..
heb ze laten voorgroein onder tl lamp mss komt het daar door het is bij de stawberry geworden en mss iest te moeilijk soort
ga de volgende keer een soort voor beginners nemen
Comment