Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dunne lange plant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dunne lange plant

Korting op 420shop
    Heb nu 4 dagen in pot met 20w bureaulamp (jaja) erop. Zoals je op de foto ziet worden ze erg lang en dun.

Heeft iemand tips, of houdt dit vanzelf op en wordt de plant steviger?
    VXug97x.jpg

bvd.

Re: Dunne lange plant

Lamp lijkt me niet de juiste. Maak gebruik van de zon....althans als die er is......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leosani View Post
      Heb nu 4 dagen in pot met 20w bureaulamp (jaja) erop. Zoals je op de foto ziet worden ze erg lang en dun.

Heeft iemand tips, of houdt dit vanzelf op en wordt de plant steviger?
      [ATTACH=CONFIG]173538[/ATTACH]

bvd.
      die (jaja) is op zijn plaats daar #nuffsaid

Comment

Ok, heb er geen andere lamp voor dus ik zet het wel bij het raam. Dus doordat de lamp niet geschikt was(te fel?) waren de steeltjes zo lang?

Comment

Ja maar niet te fel, sinds registratie 2 jaar geleden en na 5 Hours 23 Minutes 45 Seconden op deze site te zijn geweest was dit een retorische vraag, toch?

Comment

Ik ga mijn kabouter snikkel ook eens onder een 20 watt lamp leggen...

Comment

kijk wel.

Comment

Een bureaulamp zegt niets over het type lamp dat erin zit, enkel iets over het soort armatuur. Belangrijk is te weten welke lamp erin zit. Op mijn nachtkastje staat een bureaulamp met 3 watt aan led's, perfect om in bed nog wat te lezen, maar ik zou er geen plantje onder proberen te groeien. Naast mijn computer staat een bureaulamp met een 23watt cool white spaarlamp. Niet dat ik het doe, maar daar zou ik wel met succes een plantje kunnen onder voorgroeien.

Comment

tsja,

ik denk dat de foto toch weinig raadsels overlaat.

opnieuw verpotten tot 3 cm onder de onderste blaadjes.
                  daarna voor het raam of een andere lamp proberen te regelen.

een tornado van philips van rond de 20 watt zal je plantje niet meer doe strekken.

succes
                  __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

aarde bijvullen tot aan de lobblaadjes, veel buiten zetten met droogweer en evt tl 3 to 5 cm erboven
                    met slecht weer
                    staat veel over te lezen op dit forum trouwens

zoals het nu gaat en je doet er niets mee zullen je planten slap en zwak worden gevoelig voor ziekten etc oftwel zonde
                    probeer zoveel mogelijk ECHT licht te pakken kost niets ook.

grt
                    sigpic

Comment

Bezig...
                    X