srry.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
De tent komt! Iemand die helpt kiezen?
Collapse
X
-
Re: De tent komt! Iemand die helpt kiezen?
zou je niet zelf een beginsetjes samenstellen, zal veel beter zijn en van tent, 1 naam HORTILAB van Hortiline, beste en goedkoopste!!! wil je altijd wel eens een totaal prijslijstje doorsturen van een zelf samengesteld pakketWil je blowen, moet je het zelf growen
-
Denk goed na over je lamp,ikzelf heb een DR 120-120-200 met 600W greenpower en dat gaat net,ik overwoog ook eerst 400W,als je later besluit dat 400 toch te weinig is moet je nog eens een Vsa en lamp kopen = €€€,of je zou zo een verstelbare (400W-600W) van lumatec moeten hebben.
Sukses ermee.
Comment
-
staan daar dingen tussen die je niet nodig hebt hoor, weet niet hoe je daar bijkomt nr 4 en 5 heb je niet nodig, je kabels naar je lamp die zit op je EVSA al normaal, toch als je de dimbare van BAL neemt nr 6 zou ik vervangen door de lighthanger van hortiline, goedkoper en beter systeemWil je blowen, moet je het zelf growen
Comment
-
of spaarlampen voor eige gebruik zeker en vast te doen heb je 200w en 300w max !! u ouders zullen dat ook liever horen
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
en ik kan je ook dutch headshop aanraden zeer goede klantvriendelijkheid .
spaarlamp heb je ook geen vsa nodig ik was met een kleine 3x100€ gesteld bio haalt er mooie results mee en ik ook hoop ik
Comment
-
eugrowshop.eu is geen aanrader las ik net in een ander topic.
Gelukkig zijn er ook andere shops met dit soort spul.
Comment
Comment