Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help In verband met geur !

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Help In verband met geur !

Korting op 420shop
    Beste smoorbuddies.

Ik woon in een huurappartement van 7verdiepen hoog +1klein appartementje boven het 7de.

regelmatig word er hier zwaar geblowed, veel rook veel geur .. en dit soms het hele jaar door !

Zelf heeft er niemand 3jaar lang nu niet geklaagd daarover . Ik weet niet of zij dat rieken maar boeit mij eigenlijk niets omdat dit legaal is .

nu wil ik zelf een klein hoekje instaleren met een 250watter hps. ongeveer een 4tal planten..

wie denkt nu wat over deze situatie win win of win en fail.

Re: Help In verband met geur !

zowiezo win win en voor de geur zijn er genoeg dingen die kan gebruiken beginnende bij een koolstoffilter

Comment

Als er het hele jaar door zwaar geblowed wordt en dat is op de gang te ruiken ga je vast wel een keer nieuwsgierigen aantrekken, daar kun je op wachten denk ik.
      Maar zolang je geen bezoek krijgt is het een win situatie, en het gaat ook al een tijd goed.

Zolang het goed gaat, gaat het goed, da's toch in de meeste gevallen zo.
      Je kunt zelf alvast een andere slaapplaats regelen voor als het fout mocht gaan, dan heb je dat ook alvast gecoverd.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Je kunt zelf alvast een andere slaapplaats regelen voor als het fout mocht gaan, dan heb je dat ook alvast gecoverd.
        lol, lekker droog :cool:

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Zolang je je tentje niet aan al je bezoekers laat zien komt het wel goed.
          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

Comment

haha bedankt voor alle reacties hierop ! Mijn vriendin komt soms thuis en zegt dan als ik voor de deur sta dan riek ik uwe weedgeur!

maar heb hier nooit problemen mee gehad! heb wel eens politie over de vloer gehad en die hebben toen alle kamers doorkeken en hebben niks illegaals gevonden ofzo. dit kan ook wel goed van pas komen want als kweker word je gevat en als gebruiker bij huiszoeking niet.

dus als ik alles beetje begrijp meer aan de verluchting doen en alles beetje incognitto!

Thx

Comment

Wellicht beetje laat om nog te reageren op dit topic, maar het voornaamste waar ik me zorgen over zou maken is het feit dat in de meeste huurcontracten staat dat er geen wiet verbouwd mag worden en als dit toch gedaan word dat de woningcorporatie je hebt huis uit kan zetten.

Wil geen party-pooper zijn, maar denk dat je in een huurhuis toch voorzichtig moet zijn en wellicht je contract met de woningcorporatie er even op moet naslaan.
              http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/36366-h4x0rh4nk-buitenkweek-verslag-2014

Comment

Deze topic mag van mij dicht! alles staat op andere locatie garagebox.

Comment

Bezig...
                X