Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekkast tips/vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekkast tips/vragen

    Korting op 420shop
    Ik wil dit jaar een kweekkast maken voor 4 planten autoflowers
    en k vroeg me af wat is het beste in de schuur neerzetten of binnenshuis
    welke afmetingen en welk materiaal er nodig is, soorten lampen, filters, afzuigingen
    het liefst niet al te duur want ik heb een niet al te groot budget op t moment
    Maar k wil hem het liefst zo professioneel mogelijk maken om er een goede oogst uit te krijgen

    andere tips zijn altijd welkom

    Mvg

    #2
    Re: Kweekkast tips/vragen

    lees eerst even het forum door.

    Comment


      #3
      Re: Kweekkast tips/vragen

      Ik ben zelf ook begonnen met 4 auto's maar na 3 weken uitgebreid fora afspeuren en lezen lezen lezen heb ik toch besloten om ze straks met het mooie weer buiten neer te gaan zetten. Inmiddels heb ik nieuwe zaden in de ontkieming staan om in de tent te zetten.

      De reden is alsvolgt: 18/6 constant voor een mindere opbrengst dan 12/12 met een normale plant. En die paar weekjes extra doen je de das echt niet om. Beste plek is waar je buren het minste kans hebben om te zien wat jij doet. Kom je normaal nooit in je schuur dan is het wel heel vreemd dat je er ineens 2 uur per dag te vinden bent

      materiaal en meuk mjah hoe wil je het doen low budget is mogelijk maar beter is doorsparen en gelijk de juiste setup aanschaffen. Lees de kweekverslagen maar eens door dan zie je wat de verschillende opbrengsten zijn die behaald worden met het type verlichting en kast/tent/ruimte en formaat wat ze gebruiken.

      Wil je low low budget dan zet je je auto's lekker buiten met het mooie weer

      En zoals Cookaap zei:
      lees eerst even het forum door.
      Baco's paarse ronde = done

      Baco's eerste keer binnen =
      done

      Comment

      Bezig...
      X