Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hulp bij het kiezen van de beste voedingslijn

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hulp bij het kiezen van de beste voedingslijn

Korting op 420shop
    Ik ben opzoek naar de beste mix van voedingen, stimulators enz. voor mijn plantjes.
    Ik heb al veel discussies gelezen maar er komen heel veel verschillende merken langs waardoor ik geen keuze kan maken.

Ik zou mischien de lijn van canna willen gebruiken maar ik heb gehoord dat de rizatonic ( wortel stimulator ) bijvoorbeeld niet zo goed is als die van andere merken.
    Hetzelfde geld voor de PK 13-14 ( 13% fosfor 14% kalium ) waar er geruchten zijn dat een meer geconcentreerde beter zijn werk zou doen ( BV. 50% fosfor 50% kalium )

Is het mogelijk om van alles de beste en geconcentreerde te nemen ( dus verschillende merken ) voor de beste kwaliteit en hoogste opbrengst?

PS ; Ik ben van plan op aarde te gaan kweken

Re: hulp bij het kiezen van de beste voedingslijn

Wat maakt het nou uit of het PK 13-14 of PK 50-50 is? Moet je het dan niet alleen maar verder verdunnen?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Plagron 100%bio stekaardeplagron bathmix powerroots vita race algabloom en greensensation eventueel aangevuld met co2 tabs.Makellijk in gebruik.

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Meerwiet heeft gelijk ben zelf ook bezig met plagron en heb hier veel positieve resultaten over gelezen

moeten deze co2 tabs toch eerst oplossen in het water en bij hun voeding toegeven ?
          volgens de handleiding wel en doe dit zo maar he ook gehoord van dat somige dit in de grond steken bij de plant want zo geven ze hun co2 ook langzaam af aan de wortels via het vocht in de aarde....?

succes met de nieuwe ronde.

greetzzz

Comment

co2 tabs oplossen in je vat ik gebruik HESI en ben daar zeer tevreden over maar ben ook wel van het idee als je een fles van het ene merk gebruikt gebruik dan de hele lijn tenslotte vraag je je je ook geen bakkie friet met mayo, ketchup, curry,stoofvleessaus en goulash
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Die co2 tabs geef je beter als je enkel water geef toch!? Ik dacht dat gelezen te hebben op de site van NoMercy...

Comment

yub dat ook wel m8 klopt indeed, best als je enkel water geeft
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

top. dan ga ik plagron en hesi even vergelijken. Nog even over die co2 tabs. ik heb gezien in een growvideo van de gasten van strainhunters .dat het goed is je plant heel veel water te geven met een lagere ec waarde en dan de pot bijna helemaal droog te laten worden(rond de 5 dagen geen water). op deze manier zou er veel zuurstof naar de wortels gaan.ik zal de hele techniek nog wel even uitzoeken en met jullie delen. het leek wel erg te helpen. de beste man haalde 600 gram droog van 1 jack herer

Comment

Soms zou je de natuurlijke habitat van Cannabis vergeten.
                    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

Er zit normaal zo'n 6mg/L zuurstof in leidingwater. In een liter lucht zit zo'n 21% zuurstof.
                      De meeste voedingsproblemen zie je ook als er (te) nat gekweekt wordt, dus doe voorzichtig.
                      Onder 1000W kan je waarschijnlijk een stuk natter kweken als onder 600W omdat de plant sneller vocht verdampt.
                      Dan is 600 gram ook niet zo'n probleem. Of het nou van 1 plant is, of van 5 op hetzelfde oppervlak.

Het blijven toch verkopers ey, hoe mooi die filmpjes ook zijn.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                      X