Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

al klaar ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    al klaar ?

    Korting op 420shop
    Zou ik deze plant al kunnen afdoen ? Ik heb naar de trichomen gekeken met een microscoopje maar ik vind het vrij onduidelijk. Denk dat de meeste milky zijn.Het is een super silver haze plant en de lampen staan al 16 weken op 12/12 en ze krijgen al 3 weken geen voeding meer. Wat denken jullie hiervan ? Ik heb zo duidelijk mogelijke fotos proberen te trekken !

    eindew16.jpgeindew16 1.jpgeinde w16 3.jpgeinde w16 4.jpgeinde w16 5.jpgeinde w16 6.jpgeindew16 2.jpg

    Grtz !

    #2
    Re: al klaar ?

    Mijn mening; als jij via een microscoop het al niet kunt zien, hoe kan ik of iemand anders het dan via een gewone foto zien? Lijkt me onmogelijk. Uitgaande van een x aantal weken op 12/12 e.d. zegt mij niks.
    Ik zou toch ff nog een keer goed kijken.....jij zit er feitelijk met je neus bovenop en kunt het het beste zien

    Comment


      #3
      Re: al klaar ?

      De meeste zijn milky. Ik bedoelde eigelijk dat het overal aan de plant verschillend is, bovenaan zijn de trichomen nog doorschijnend en onderaan milky en sommige al bruinig. Slecht verwoord van mij, mijn excuses.

      Comment


        #4
        Re: al klaar ?

        weet er iemand mischien wat te doen als de onderste toppen rijp zijn en de bovenste nog helemaal niet ?

        Comment


          #5
          Re: al klaar ?

          Met een broodrooster in bad gaan zitten ?

          Of de onderste vast oogsten.
          wat jij wil, 't is jouw plant eh..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: al klaar ?

            Dus....

            Comment


              #7
              Re: al klaar ?

              laat die nog maar staan is zeker nog niet klaar

              Comment


                #8
                Re: al klaar ?

                Je hebt zeker rookkoorts.

                Comment


                  #9
                  Re: al klaar ?

                  Als de meeste trichomen milky zijn en enkele amber kun je eigenlijk al oogsten,maar k denk dat ze nog wel een paar dagen kunnen blijven staan.
                  Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                  Comment


                    #10
                    Re: al klaar ?

                    Wat voor soort is het,hoelang staat zij al in de bloei,wanneer zag je de eerste bloeiverschijnselen.ook wel leuk om te weten.Het is wel een lekkere dikke paf.

                    Comment

                    Bezig...
                    X