Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelle bloei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Snelle bloei

Korting op 420shop
    Hallo, ik ben bezig met mijn eerste kweekje van amnesia bilbo, ice & 4xcritical+ onder 400W.
    Nu staan ze 52 dage onder 12/12 en heb ik de trichomes bekeken onder microscoopje waarbij ik zag dat de trichomes van alle critical+ en Ice er al reeds 'cloudy' uit zien, tot alles toe. Mijn vraag is of dit eigenlijk wel kan? Volgens de informatie van waar ik mijn zaadjes haalde hebben de planten een bloeitijd van 7-8 weken.
    Last edited by jeromoit; 23 May 2013, 23:51.

Re: Snelle bloei

Als je er een paar fotootjes bij zet is het misschien al wat duidelijker.
    Maar ik denk dat je pas op de helft zit.

Van cloudy naar amber kan bij sommige soortjes ook een tijdje duren, en daarnaast wil je vooral geen doorzichtige tricho's zien, want die doen niks.
    Dus zolang je die nog ziet, geen paniek.

Als je nou heel veel vragen hebt, ga dan eens wat lezen in verslagen van andere kwekerts, of maak misschien een topic waar je alle vragen stelt ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nou bedankt , hier toch wat foto's van 5 dage terug, zijn wel wat onscherp sorry hiervoor.
      Attached Files

Comment

De 2e foto kan nog de rest lijkt wel heel erg wazig (kan aan mijn staat liggen) Ik denk ook dat je nog ff geduld moet hebben zoals qnq al aangaf. Je vindt het zelf per slot van rekening ook te vroeg anders had je vast je vraag niet hier gedropt.
        Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
        done

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
          X