Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij autoflowers!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hulp bij autoflowers!

Korting op 420shop
    Beste stoners,

Ik ben van plan om binnen een paar weken (ongeveer 2 - 3) white widow autoflowers te kopen.
    Omdat ik geen kweektent of lampen bezit, ga ik deze lekker noobish op het dakterras zetten.
    Op het dakterras schijnt een groot gedeelte van de dag zon, dus dat is hopelijk geen probleem.

Heeft iemand nog tips voor autoflowers (die buiten staan)? En hoeveel water moet ik ze bijvoorbeeld geven of hoeft dit niet door de regen?
    En welke potgrootte? Dat soort dingen wil ik graag weten. Tips zijn zeker welkom!

thnx

Re: Hulp bij autoflowers!

GOUDEN TIP: Veel kweekverslagen lezen
    HOE MOET IK ONTKIEMEN
    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Dit is dan geen binnen maar buitenkweek, je kan van 6 tot 30 liter potten.
      Kweek nu ook AutoFlowers en zelf zat ik aan 11 of 18 liter te denken, als je groter dan 18 liter gaat kun je misschien meer van het plantje halen(kwa oogst).
      Dan hebben de wortels alle ruimte om lekker te groeien, maar de plant zal dan iets groter worden.

Een beetje voeding is belangrijk om te geven met water, het (regen)water moet wel weg kunnen stromen plantjes zijn er in het algemeen niet zo blij mee als ze te nat staan.
      Dan krijgen de wortels geen zuurstof meer, heb je meer kans op ongedierte/schimmel in de grond en dan groeit er mos op je medium.

keep it Purple,
      max390

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ps: gebruik goede voeding zoals die van: Plagron, Canna, Atami, BioBizz of House en Garden, er zijn er nog een hoop andere merken.
      Het liefst geen voeding van een tuincentrum(word hier vaak door leden van het forum gezegd) zoals die van pokon etc.

Comment

Ga eens snel wat topics lezen op de buitenwietafdeling knul.

Zesde gangpad, net voorbij het damesverband, aan de rechterkant, op ooghoogte.
        Of klik even hier.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
          Ga eens snel wat topics lezen op de buitenwietafdeling knul.

Zesde gangpad, net voorbij het damesverband, aan de rechterkant, op ooghoogte.
          Of klik even hier.
          Je bent op dreef he QnQ? Veel leesplezier Inhalex..
          Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
          done

Comment

Bezig...
          X