Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groei met spaarlamp 300 watt 23400 lummen. Bloei hps 400 watt?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Groei met spaarlamp 300 watt 23400 lummen. Bloei hps 400 watt?

Korting op 420shop
    Op dutch forums is een lamp te koop de spaarlamp plug and grow met een armatuur bij voor een opp van 60x90 te beschijnen, deze is 300 watt en 23400 lummen sterk. Is dit een geschikte lamp voor mijn planten te laten groeien. Om dan vervolgens in een andere kast te steeken met een hps lamp van 400 watt voor de bloei?

Verlies ik dan rendement met deze spaarlamp?
    hoever moet de spaarlamp van de planten hangen?

Hopelijk reacties!
    Alvast bedankt!

Re: Groei met spaarlamp 300 watt 23400 lummen. Bloei hps 400 watt?

Perfect te gebruiken voor groei, lamp zo'n 15 cm van de plantjes hangen. Maar je hebt blijkbaar ervaring met HPS, waarom gebruik je dan geen 250w HPI ipv een 300w spaarlamp. Geeft toch een beter rendement.

Comment

Bedankt meneer voor je reactie! Ik dacht deze spaarlamp te gebruiken omdat ze zoveel lummen heeft en hoofdzakelijk omdat ik dan geen duure afzuiging moet kopen en ze niet direckt zullen gaan te droog worden of verbranden. Met hps heb je dat gevaar. Ook omdat mijn hps box vol staat deze is voor groei en bloei. Dus al de nieuwkomers gaan dan in de box met spaarlamp. Ze zitte daar een week of 2 a 3 in dan voor ze naar hps verhuizen. Ik dacht ook zo omdat het aantal gram af hangt van de bloei dus daarvoor een hps lamp en niet persee van de groei. Daarom dus een 300 watt spaarlamp met 23400 lummen. Klinkt dat goed of toch u twijfels mvg

Comment

als je ze gaat voorbloeien, 2 a 3 weken is er zeker geen probleem met een spaarlamp

Comment

Bezig...
        X