Beste mede growers,
Dit is mijn eerste keer kweken met een kweektent die ik geleend heb. ( Secret Jardin Dark Street 120 )
Nu wil ik deze Automatische poederblusser ophangen. Nu is mijn vraag, waar kan ik deze het beste ophangen? in de tent of boven de tent zelf?
Het gaat om de volgende poederblusser:
Automatische poederblusser 1k
Begint automatisch te blussen bij een temperatuur boven de
79 graden Celsius. De blusser is gemakkelijk te bevestigen doormiddel van een
voetje dat je los kunt schroeven. (tip: hang een poederblusser(s) boven de
transformators en het schakelbord. Dit zijn de meest risicovolle plaatsen van de
ruimte).
Ik heb niet veel verstand van elektriciteit maar kan ik deze blusser dan het beste boven de stekkerdoos hangen? ( stekkerdoos staat buiten de tent zelf)
Alvast sorry voor mijn beginners fouten. Ik leer graag dus alle tips zijn welkom!
Groetjes LazyAssGrower
Dit is mijn eerste keer kweken met een kweektent die ik geleend heb. ( Secret Jardin Dark Street 120 )
Nu wil ik deze Automatische poederblusser ophangen. Nu is mijn vraag, waar kan ik deze het beste ophangen? in de tent of boven de tent zelf?
Het gaat om de volgende poederblusser:
Automatische poederblusser 1k
Begint automatisch te blussen bij een temperatuur boven de
79 graden Celsius. De blusser is gemakkelijk te bevestigen doormiddel van een
voetje dat je los kunt schroeven. (tip: hang een poederblusser(s) boven de
transformators en het schakelbord. Dit zijn de meest risicovolle plaatsen van de
ruimte).
Ik heb niet veel verstand van elektriciteit maar kan ik deze blusser dan het beste boven de stekkerdoos hangen? ( stekkerdoos staat buiten de tent zelf)
Alvast sorry voor mijn beginners fouten. Ik leer graag dus alle tips zijn welkom!
Groetjes LazyAssGrower
Comment