Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Automatische Poederblusser

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Automatische Poederblusser

Korting op 420shop
    Beste mede growers,

Dit is mijn eerste keer kweken met een kweektent die ik geleend heb. ( Secret Jardin Dark Street 120 )
    Nu wil ik deze Automatische poederblusser ophangen. Nu is mijn vraag, waar kan ik deze het beste ophangen? in de tent of boven de tent zelf?

Het gaat om de volgende poederblusser:

Automatische poederblusser 1k

Begint automatisch te blussen bij een temperatuur boven de
    79 graden Celsius. De blusser is gemakkelijk te bevestigen doormiddel van een
    voetje dat je los kunt schroeven. (tip: hang een poederblusser(s) boven de
    transformators en het schakelbord. Dit zijn de meest risicovolle plaatsen van de
    ruimte).

Ik heb niet veel verstand van elektriciteit maar kan ik deze blusser dan het beste boven de stekkerdoos hangen? ( stekkerdoos staat buiten de tent zelf)

Alvast sorry voor mijn beginners fouten. Ik leer graag dus alle tips zijn welkom!

Groetjes LazyAssGrower

Last edited by LazyAssGrower; 25 May 2013, 13:02.

Re: Automatische Poederblusser

Je bent wel een heel erg LazAssGrower of niet ? De gouden tip staat er verdorie gewoon in!
    (tip: hang een poederblusser(s) boven de
    transformators en het schakelbord. Dit zijn de meest risicovolle plaatsen van de
    ruimte).
    Dus niet in de tent of erboven maar boven je electrische installatie je weet wel dat ding waar je stekkers ingaan waar die draden aan zitten die naar die andere dingen die dan weer zorgen voor licht en ventilatie ensow....

P.S. Je bent wel veilig bezig dat is dan wel weer een pluspuntje
    Last edited by Bacos; 25 May 2013, 19:11.
    Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
    done

Comment

Re: Automatische Poederblusser

als je dan toch bezig bent zet zo'n hitte schakelaar in je afzuiging dat als je af gezogen lucht boven de 70/80 gr komt je afzuiging afslaat zodat je de vlammen niet aanwakkerd

Ajo
      Ventje
      Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Bezig...
      X