Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vragen ontrent voeding en potgrond.i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vragen ontrent voeding en potgrond.i

    Korting op 420shop
    hoi mede growers !

    zoals sommige van jullie weten ga ik aan een 2de poging tot kweken beginnen. (zaden hoop ik morgen te hebben)

    ik heb reeds een autoflower royal automatic haze van rqs grootgebracht.

    heel lekker ... maar verdomd weinig. dit omdat ik denk ik geen goede voeding heb gegeven en mijn kast niet lichtdicht was.
    het lichtdicht probleem was de grootste oorzaak denk ik. en gebruikte ook slechts een sp-lamp van 125watt.

    ik heb de autoflower zonder verpotten meteen in de light-mix gezet en dan van het moment ik in de bloei kwam
    plagron alga bloom gebruikt.
    zoals de zeer klantvriendelijke meneer van desjop in eindhoven mij had aanbevolen.
    maar gaf me wel de goede raad op forums te lezen. zo gezegt zo gedaan ...

    maar er zijn zoveel producten te koop en in gebruik op dit forum ...
    ik zoek dus een goed voeding schema wat qualitatief is en ook niet te duur. maar vooral productief is !

    meer info over mijn tent of materiaal of zaden vind je in mijn kweekverslag.
    een ph meter heb ik al, is een ec meter noodzakelijk voor een mooie oogst ?

    alvast bedankt !!!!

    #2
    Re: vragen ontrent voeding en potgrond.i

    Des te sterker dat je licht is des te meer bloem of vruchtvorming dat je krijgt,een autoflower reageert op licht maar niet zo hard als een standaard soort zolang je ze maar minimaal 18 uur licht geeft is het goed.Een haze van rqs moet minimaal 11 weken staan dus het voordeel zie ik niet maar dat betekent wel dat je vrij vlot moet bij gaan voeren(mischien ook wat groei voeding(N)(alga groei) als ze wat lichter van kleur worden) net als bij een soort die op 12 uur afbloeit.
    Plagron is een goed soort voeding maar bestaat net als de rest uit een N een P en een K,dus als je zorgt voor een goede ph neemt jouw plant alles soepel op zolang je maar niet overdrijft met je voeding(EC).

    Comment


      #3
      Re: vragen ontrent voeding en potgrond.i

      Welke soort bloeit af op 12 uur? Is dat de Speedy Gonzales van Flyingtimeseeds?
      Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

      Comment


        #4
        Re: vragen ontrent voeding en potgrond.i

        Oorspronkelijk geplaatst door Urban alien View Post
        Des te sterker dat je licht is des te meer bloem of vruchtvorming dat je krijgt,een autoflower reageert op licht maar niet zo hard als een standaard soort zolang je ze maar minimaal 18 uur licht geeft is het goed.Een haze van rqs moet minimaal 11 weken staan dus het voordeel zie ik niet maar dat betekent wel dat je vrij vlot moet bij gaan voeren(mischien ook wat groei voeding(N)(alga groei) als ze wat lichter van kleur worden) net als bij een soort die op 12 uur afbloeit.
        Plagron is een goed soort voeding maar bestaat net als de rest uit een N een P en een K,dus als je zorgt voor een goede ph neemt jouw plant alles soepel op zolang je maar niet overdrijft met je voeding(EC).
        ik denk dat jullie mijn vraag niet zo goed begrijpen ...

        mijn volgende kweek zijn 4x great white shark en 5x big bang van green house seeds.

        dus een heel ander gegeven dan autoflower.

        nu ik een groeitent heb gekocht en een bloei tent en het wat professioneler word dan de houten kast, had ik ook graag reacties van ervaringen met voedingstoffen en mediums gekregen.
        rekening houdend met prijs/kwaliteit en kwantiteit.

        toch bedankt voor de reactie !

        peace.

        Comment


          #5
          Re: vragen ontrent voeding en potgrond.i

          Oorspronkelijk geplaatst door Sole mio View Post
          Welke soort bloeit af op 12 uur? Is dat de Speedy Gonzales van Flyingtimeseeds?
          srryik ging ervanuit dat de 12 uurs cyclus wel begrepen zou worden.

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: vragen ontrent voeding en potgrond.i

              NPK met een schema en nog ben je daar niks mee je zult naar je planten moeten kijken en ze daar op moeten sturen,groene vingers die moet je hebben een schema zegt niks.

              Comment


                #8
                Re: vragen ontrent voeding en potgrond.i

                Misschien eens hier kijken ?
                We hebben op JD namelijk een speciale afdeling voor vragen over voeding enzo..
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: vragen ontrent voeding en potgrond.i

                  zoals jullie in mijn kweekverslag kunnen lezen is het lightmix en complete hesi voeding samen met ph - groei en ph- bloei geworden.

                  zal wel werken

                  toch bedankt.

                  Comment


                    #10
                    Re: vragen ontrent voeding en potgrond.i

                    hesi is makkelijk en simpel

                    prima spul, geen ballaststoffen, nix mis mee

                    zeker de hesi SuperVit , top spul
                    __________________________________________________ ______________

                    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                    sigpic

                    Comment

                    Bezig...
                    X