hoi mede growers !
zoals sommige van jullie weten ga ik aan een 2de poging tot kweken beginnen. (zaden hoop ik morgen te hebben)
ik heb reeds een autoflower royal automatic haze van rqs grootgebracht.
heel lekker ... maar verdomd weinig. dit omdat ik denk ik geen goede voeding heb gegeven en mijn kast niet lichtdicht was.
het lichtdicht probleem was de grootste oorzaak denk ik. en gebruikte ook slechts een sp-lamp van 125watt.
ik heb de autoflower zonder verpotten meteen in de light-mix gezet en dan van het moment ik in de bloei kwam
plagron alga bloom gebruikt.
zoals de zeer klantvriendelijke meneer van desjop in eindhoven mij had aanbevolen.
maar gaf me wel de goede raad op forums te lezen. zo gezegt zo gedaan ...
maar er zijn zoveel producten te koop en in gebruik op dit forum ...
ik zoek dus een goed voeding schema wat qualitatief is en ook niet te duur. maar vooral productief is !
meer info over mijn tent of materiaal of zaden vind je in mijn kweekverslag.
een ph meter heb ik al, is een ec meter noodzakelijk voor een mooie oogst ?
alvast bedankt !!!!
zoals sommige van jullie weten ga ik aan een 2de poging tot kweken beginnen. (zaden hoop ik morgen te hebben)
ik heb reeds een autoflower royal automatic haze van rqs grootgebracht.
heel lekker ... maar verdomd weinig. dit omdat ik denk ik geen goede voeding heb gegeven en mijn kast niet lichtdicht was.
het lichtdicht probleem was de grootste oorzaak denk ik. en gebruikte ook slechts een sp-lamp van 125watt.
ik heb de autoflower zonder verpotten meteen in de light-mix gezet en dan van het moment ik in de bloei kwam
plagron alga bloom gebruikt.
zoals de zeer klantvriendelijke meneer van desjop in eindhoven mij had aanbevolen.
maar gaf me wel de goede raad op forums te lezen. zo gezegt zo gedaan ...
maar er zijn zoveel producten te koop en in gebruik op dit forum ...
ik zoek dus een goed voeding schema wat qualitatief is en ook niet te duur. maar vooral productief is !
meer info over mijn tent of materiaal of zaden vind je in mijn kweekverslag.
een ph meter heb ik al, is een ec meter noodzakelijk voor een mooie oogst ?
alvast bedankt !!!!
Comment