Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moet ik mijn planten al in bloei zetten??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Moet ik mijn planten al in bloei zetten??

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik ben bezig met mijn eerste kweekje, het betreft 4x Big Buddha haze en 1x White Widow.
    Ik heb feminised zaadjes geplant en ze hebben tot mijn grote trots allemaal hun kopjes boven gestoken! Dit hebben ze gedaan op 29 April.
    Nu heb ik op forums gelezen dat een sativa planten, mijn zijn 90% en white widow is 25%, al vrij vroeg in de bloei gezet worden vanwege het doorgroeien in de boeifase!
    Mijn dames (athans dat hoop ik) staan volgens mijn berekeningen nu 5 en een halve week in de groei! Dit heb ik onder TL gedaan trouwen.
    Ze zijn nu alle 4 tussen de 25 en 35 CM behalve 1 die blijft wat achter maar die wil ik buiten gaan planten.
    in de oksels zijn de nu aan hun 2e set bladeren bezig.
    Hier wat foto's zodat jullie er met een deskundig oog naar kunnen kijken! en ohja de puntjes van sommige bladeren begonnen wat te verbranden omdat ik ze heb overvoed 2 weken geleden... Maar nu zijn ze op dieet en het wordt niet meer erger! De 1e in de rij is de White Widow en de andere de Haze!
    White Widow 1.jpgBig Buddha 1.jpgAllemaal.jpg
    (oh en zien ze er een beetje goed uit volgens jullie??)
    Ik vraag eigenlijk alleen een advies van jullie wat verstandig is met in bloei zetten van mijn meiden??
    Zal ik wachten tot de voorbloei verschijnselen komen en ik ze heb overgepot in 20 of 25L potten, of ze gewoon op 12-12 zetten?
    Alvast bedankt!

    Laters

    #2
    Re: Moet ik mijn planten al in bloei zetten??

    Ik zou ze al op 12/12 zetten.

    Comment


      #3
      Re: Moet ik mijn planten al in bloei zetten??

      is te zien hoe groot je ze wilt laten worden maar je zou ze wel al in bloei kunnen zetten ze zien er trouwens goed uit

      Comment


        #4
        Re: Moet ik mijn planten al in bloei zetten??

        Bedankt voor de reacties!
        De dames staan binnen en in het donker!
        Ik heb ze van 8 tot 8 staan en dan snachts donker zodat ik ze overdag in de zon kan zetten, dit lijkt me beter dan tl licht toch..

        Comment

        Bezig...
        X