Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twijfelen over grote van de kast

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Twijfelen over grote van de kast

    Korting op 420shop
    Ik had graag de
    Wing 400 compleet

    afmetingen (hxbxd): 176 x 118 x 78cm

    De G Tools Wing 400 is een kwaliteits kweekkast voor jarenlang veilig en productief kweken. In de Wing 400 zit een originele Adjust a Wing reflector. Opbouwen van deze kweekkast kunt u binnen 30 minuten realiseren. In de kast bevind zich een Prima Klima koolstoffilter die eventuele geurjes zal doen verdwijnen.

    De kasten zijn te gebruiken voor een aarde, cocos maar ook voor een hydro kweek. Al deze kweekmediums vindt u op onze website.
    Voor deze kasten zijn speciale irrigatiesystemen ontworpen voor de kweek op steenwol, aarde of cocos
    vermogen: 400W
    plaats voor 15 x 6,5 ltr potten, 12 x 11 ltr potten of 4 x steenwolmat 1mtr.
    ventilator: G-tools 125 - 230-360M3 per uur schakelbaar inclusief geluidsdemper
    filter: Prima Klima K2601 360m3
    transformator: EuroGear Pro 400W in vocht- en brandbestendige behuizing.
    lamp: 1 x 400W Sylvania Growlux met adjust-A-wings reflector en heat spreader
    schakelkast: G-tools schakelkast met klok en relais


    gekocht omdat ik dan de kast niet altijd zou moeten opzetten , wat zou de opbrengst zijn per keer ?
    Ik weet dat het een dure kast is maar ik haal er binnen het jaar toch uit aan de prijzen en hoeveelheden ( 3per dag op weekdagen mar die weekends zijn een aanslag op mijn portefueille)
    Anders dacht ik aan de bonanza mini maar dan moet ik mss die cst laten draaien .
    Dacht eigenlijk zelf een stuurkast te maken met proffesionele timers en sturing op 230 V zie ik niet graag. Ook kan ik niet zien of ik plaats heb om een degelijk stuurkastje te plaatsen buiten beneden mar denk dat daar iets anders moet komen.
    Het is een grote hap maar al stukjes en beetjes van de info zouden leuk zijn.

    Dank bij voorbaat

    Davy de nittwit

    #2
    Re: Twijfelen over grote van de kast

    als je voor het 400 watt systeem gaat, en je past de duimregel 1 watt = 1 gram

    dan krijg je als je 1 x 400 watt lamp hebt ,....... ik hoef me zin niet eens af te maken denk?


    cheerz,


    ik zou dus 12 x 600 watt lampen ophangen

    dan komt er ook een aanslag op de portemonee, alleen dan van de inhoud , hehehe


    maar ff ontopic, je wilt een schakelkast maken, maar die zit toch al in het systeem?
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Twijfelen over grote van de kast

      Gemakkelijke duimregel , nu ff over die schakelkast , vermits ik vergeetachtig ben en veel wil automatiseren ( anders vergeet ik toch te veel ) weet ik niet wat ik in die bijgeleverde schakelkast kan bijsteken. Ook vind ik nergens een afbeelding van de schakelkast intern en vermits ik technieker ben en reeds simpele schakelkasten ( wat iets voor dit wel is) heb opgebouwd vertrekkende van een leeg blaadje papier en een lege kast wil ik deze wss liever zelf maken. Ook qua de transfo weet ik niet wat welke voltages ik nodig heb , het verbruik is nu simpel. De relais waar ze over spreken is dat een relais of contactor want een contactor gebruik ik liever. Ook heb ik een simpel schema gevonden maar daar loopt alles precies op 230V bijna en ik zie dit niet graag.

      Comment


        #4
        Re: Twijfelen over grote van de kast

        de bijgeleverde relais kast is van G-Tools zelf, en bevat waarschijnlijk 1x aansluiting voor je VSA en een schakelklokk waar je de lamp op 12 of 18 uur kan schakelen (of welk andere vorm dan ook )


        wat is het probleem dat dit op 230V zou "lopen"?
        __________________________________________________ ______________

        When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


        sigpic

        Comment


          #5
          Re: Twijfelen over grote van de kast

          Oorspronkelijk geplaatst door HR83 View Post
          als je voor het 400 watt systeem gaat, en je past de duimregel 1 watt = 1 gram

          dan krijg je als je 1 x 400 watt lamp hebt ,....... ik hoef me zin niet eens af te maken denk?
          'k Heb er nog niet veel gezien die deze 'duimregel' in de praktijk kunnen omzetten.
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment

          Bezig...
          X