Hallo iedereen,
Na een paar weken aandachtig te lezen hier op het forum en nog vele andere fora ben ik zelf begonnen aan men eerste kweekje.
Nu na een paar weken ziet men plantje er zeer belabberd/slecht uit en heb geen idee aan wat dit kan liggen.
Iemand enige idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Ik gebruik een 11l pot met een mengeling van hydrokorrels en Plagron Royal Mix (100% bio).
De voeding is afkomstig van de Organic Earth shop in maastricht (hun eigen merk, Grow, Roots en Spray heb ik reeds gebruik dit aan de hand van de grow schema's)
De rest van men setup heb ik ook daar gekocht de XS setup namelijk:
Momenteel staan ze +- op een 18/6 verhouding.
Alvast bedankt om mijn bericht te lezen!
Mvg,
JustMe
Na een paar weken aandachtig te lezen hier op het forum en nog vele andere fora ben ik zelf begonnen aan men eerste kweekje.
Nu na een paar weken ziet men plantje er zeer belabberd/slecht uit en heb geen idee aan wat dit kan liggen.
Iemand enige idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Ik gebruik een 11l pot met een mengeling van hydrokorrels en Plagron Royal Mix (100% bio).
De voeding is afkomstig van de Organic Earth shop in maastricht (hun eigen merk, Grow, Roots en Spray heb ik reeds gebruik dit aan de hand van de grow schema's)
De rest van men setup heb ik ook daar gekocht de XS setup namelijk:
Ben een complete leek en alles wat ik tot nu toe weet van het kweken komt van internet .
Momenteel staan ze +- op een 18/6 verhouding.
Alvast bedankt om mijn bericht te lezen!
Mvg,
JustMe
Comment