Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Haartjes tijdens de groei?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Haartjes tijdens de groei?

    en zou dan ook meteen iets meer uitgeven voor een EVSA ipv een VSA EVSA heeft meer rendement, is stiller en denk wel iets veiliger dan de oudere vsa vb deze kan je nog dimmen ook https://www.nomercyshop.nl/product_i...products_id=49 niet naar je eurootjes kijken maar naar je gemak, veiligheid en vooral veel naar je dames
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

    Comment


      #17
      Re: Haartjes tijdens de groei?

      Srry, maar ik vind die EVSA's nog momenteel te duur, zouden 1 van deze 2 goed genoeg zijn voor een lamp van 400W?
      EUGardenCenter is het grootste tuincentrum van Europa. Laagste prijsgarantie & meest uitgebreide assortiment van Nederland! Snelle en discrete levering!

      EUGardenCenter is het grootste tuincentrum van Europa. Laagste prijsgarantie & meest uitgebreide assortiment van Nederland! Snelle en discrete levering!

      Comment


        #18
        Re: Haartjes tijdens de groei?

        http://www.eugrowshop.eu/nl/verlicht...-vsa/elt-400w/ zou deze dan nemen
        Wil je blowen, moet je het zelf growen

        Comment


          #19
          Re: Haartjes tijdens de groei?

          Je kan ook (als de omstandigheden het toelaten) de goedkoopste oplossing kiezen :

          'T ZONNETJE

          Gewoon buiten zetten (in pot of volle grond zoals het je het beste uitkomt)
          Ik had nu toevallig een autoflower in de kelderkast (onder TL's) staan.
          Ze was reeds in de bloei in de kast maar heb ze nadien verhuisd naar de serre in de tuin en ik kan je verzekeren, het resultaat is er niet naast.
          Deze wordt deze trouwens deze avond omgehakt.

          greetz
          HOMMEL

          Leren = Experimenteren

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Re: Haartjes tijdens de groei?

              Wat hommel zegt. Dat ga ik nu ook doen mijn mijn plantjes.

              Comment

              Bezig...
              X