Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bloeien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bloeien

Korting op 420shop

Re: Bloeien

Foto?

Comment

DSCN4762.jpgDSCN4763.jpgDSCN4764.jpg
      Ziezo, de bruine puntjes die je hier en daar aan de bladeren ziet, zijn het gevolg van tegen de lamp aan te groeien

Comment

Ze staat ook onder beperkt licht natuurlijk, en je gebruikt Cool white denk ik ?
        Zou het nog minstens een weekje aankijken voor je vraagtekens moet zetten.

Het is wel echt 100% donker als de lampen uit zijn he ?
        Geen controlelampjes van luchtbevochtigers/verwarming/meters etc.. ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nee, ik gebruik een combinatie van 827 en 830 voor de PLL, de tl's zijn 4x827 en 2x865. De verwarming heeft een heel klein en heel zwak rood lichtje. Ik moet het overdag compleet afdekken met mijn hand om te zien of het brandt. Misschien een stuk tape over plakken.

Comment

Ik lees net op WF precies dezelfde antwoorden, dus dat lijkt me duidelijk.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Inderdaad, als je op twee plaatsen dezelfde antwoorden krijgt, zal het wel juist zijn . Iedereen die reageerde alvast bedankt want ik was al aan het denken om de plant op de composthoop te gooien.
              Hier nog een foto van het kleine zusje van de andere plant. Deze gaat onder de lampen als grote zus ondersteboven hangt. 2013-06-04_17-48-24_57.jpg

Comment

Bezig...
              X