Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

temperatuur regelen in tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Re: temperatuur regelen in tent

      Wat gebruik je voor de rest nog van spullen ? en hoe meet je je temperatuur ?


      Begin in eder geval altijd 100% afzuigen altijd
      wat je kan doen ( mocht je apparatuur het toestaan) je lamp dimmen naar 400 als ge nu op 600 gebruikt,
      snachts draaien
      je ventilatie kleppen openzettten
      actieve inlaat plaatsen
      super spreader of cooltube plaatsen,

      weet natuurlijk niet welke dingen mogelijk zijn of welke je al doet

      voor de rest niet teveel zorgen maken, in de winter zul je me minder last hebben
      2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

      Comment


        #18
        Re: temperatuur regelen in tent

        me lamp draait nu momenteel van 24u tot 18u savonds.
        zet altijd me ventilatievenstertje open tijdens de uren dat me lamp brand.
        mijn set bestaat uit .zal moeten uitkijken voor een actieve inlaat denk ik.
        wil vermijden voor een cooltube te plaatsen.ga die enkel gebruiken indien echt nodig
        1x Kweektent Secret Jardin DS90 II 90x90x160cm
        1x 400 ELT kit + Philips 400W HPS + spiegelkap. (hamerslag mogelijk)
        1x Aansluitsnoer 2 meter
        5x Aansluitsnoer 3x1.5mm2
        1X G-tools Buisafzuiger 420m3 met fancontroller (klimaat beheersing)
        1x Rhino 300m3 filter
        1x Doos 5m combiconnect 127mm
        3x Slangklemmen 60-135mm
        1x Lamphangers tot 70KG
        1x Thermo/hygro min/max meter
        1x Tent clipfan
        1x Davin 2 x 600W schakelkast (optioneel)





        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        heb 2 thermometers in mijn tent staan.
        1 normale die ik in het licht geplaatst heb en 1 die ik iets meer uit het licht heb geplaatst.
        mss doe ik hier wel iets verkeerd.

        Comment


          #19
          Re: temperatuur regelen in tent

          je moet proberen de lampen uit te doen rond de middag uren waar het het warmst is

          dus de tijden van 10 uur 's morgens tot 6 uur 's avonds moeten vermeden worden

          kan je de verse lucht niet uit dat kelder kamertje zuigen, en de lucht van je afzuiger naar buiten blazen?

          1 thermometer moet je op pothoogte hangen/leggen/zetten
          1 thermometer moet je op bovenste stukje plant hangen (in de schaduw (met een kartonnen dakje? ) )
          __________________________________________________ ______________

          When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


          sigpic

          Comment


            #20
            Re: temperatuur regelen in tent

            ja idd, draai van 16.00 tot 10.00 smorgens, en in de bloei van 22.00 tot 10.00, allesinds zo zou ik het doen, kijk eens wat het zegt ook met je termometer niet in de volle "zon" :p
            vreemd, ik zou toch denke dat het zou moete lukken in een koele kelder !
            2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

            Comment


              #21
              Re: temperatuur regelen in tent

              dacht ik ook,maar is echt klein kotje in de kelder dat ik gebruik.
              de afvoerslag ligt namelijk in dat zelvde hokje op het dak van me tent,en de lucht word in het hokje geblazen.
              krijg de temp wel onder controle als ik de deur van het tentje op klein kiertje openlaat.
              is dit erg ,of niet?en kan ik gewoon wanneer ik wil de lichturen veranderen in de groei?
              laat jullie enkele foto's zien van de plantjes.denk dat ze er wel goed uitzien.
              cheers all and keep on smoking SDC11274.jpgSDC11275.jpgSDC11276.jpgSDC11273.jpgSDC11277.jpg

              Comment


                #22
                Re: temperatuur regelen in tent

                die waardes van de thermometer zoals die daar staat zijn natuurlijk niet representatief


                heeft jou kelder een raam? of iets anders dat op een opening lijkt...
                ehm,.. je mag wel weer rechtop gaan staan hoor..

                afblazen in dezelfde ruimte als waar de verse lucht vandaan gehaald word,.. is geen succes
                de lucht raakt uitgeput ,

                is er geen mogelijkheid naar buiten af te blazen?
                __________________________________________________ ______________

                When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                sigpic

                Comment


                  #23
                  Re: temperatuur regelen in tent

                  kan ik gelijk wanneer de uren veranderen voor de groei?
                  krijg nu wel de temp onder controle met het tentdeurtje op kiertje open te laten.
                  is dit aan geraden of beter niet?
                  laat jullie enkele fotootjes zien van de evolutie van de plantjes.
                  cheers all and keep on smoking
                  SDC11274.jpgSDC11275.jpgSDC11276.jpgSDC11277.jpg

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  nope kan nie naar buiten afblazen.kan wel deur van kelderhokje open zetten.
                  en daar eventueel een raam open zetten.maar de bedoeling is om het hokje te sluiten voor mijn ouders

                  Comment


                    #24
                    Re: temperatuur regelen in tent

                    tentdeur op een kiertje laten heb ik ook nog gedaan in zomermaanden,gaf me geen problemen. de lucht in je kelderruimte zou je wel moeten zien zo nu en dan eens zien te verversen aangezien d lucht uit je tent en die van in je tent uit dezefde gesloten ruimte komen(kan ook aan je prob mt temp liggen)
                    nowadays people know the price of everything but value nothing

                    Comment


                      #25
                      Re: temperatuur regelen in tent

                      Laat je de filter binnen zo al bet hoort en de ventilator buiten je kweek tent,
                      Kun je hem makkelijke manier afstellen
                      Zet je termo in niet zo laag op voeler ook niet te laag ophangen

                      Comment


                        #26
                        Re: temperatuur regelen in tent

                        Je draai degroei 24/18 dan kun je nooit 22/10 gaan draaien dan zou hwt24/12 worden.Je kunt niet zomaar de lamp 2 uur terug zetten.Groetjes

                        Comment


                          #27
                          Re: temperatuur regelen in tent

                          Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                          Je draai degroei 24/18 dan kun je nooit 22/10 gaan draaien dan zou hwt24/12 worden.Je kunt niet zomaar de lamp 2 uur terug zetten.Groetjes

                          watskebeurd?
                          __________________________________________________ ______________

                          When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                          sigpic

                          Comment


                            #28
                            Re: temperatuur regelen in tent

                            Hij start in de groei om 24.00uur met de lamp aan en eindig om 18.00 uir.De bloei wilt hij dan gaan draaien begin 22.00 en eindigen om 10.00 uur.

                            Comment


                              #29
                              Re: temperatuur regelen in tent

                              ik draai steeds tijdens de dag van 10u 'sochtends tot 10 u 'savonds (tijdens bloei) mijn kast staat in de warmste kamer van het huis onder een plat dak, ik heb de zelfde G-tools afzuiger maar bij mij is de temp 27c. snap niet hoe ie bij jou over de 30c gaat...

                              Comment


                                #30
                                Re: temperatuur regelen in tent

                                heb eindelijk de ideale temperatuur kunnen regelen in mijn tent.
                                heb namelijk de afvoerbuis kunnen door klein gaatje in de muur steken,zodat de warme lucht de kamer ernaast geblazen word.
                                vriendelijk bedankt iedereen,dit zou nooit mogelijk geweest zijn met jullie hulp
                                enkele pics van setup SDC11283.jpgSDC11284.jpgSDC11285.jpgSDC11286.jpgSDC11287.jpgSDC11288.jpgSDC11289.jpgSDC11290.jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X