Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

temperatuur regelen in tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Last edited by Dylero; 7 July 2013, 22:03.
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

    Comment


      #62
      Re: temperatuur regelen in tent

      solo mio ik heb een hok van 1 x 1 en 2.30 hoog 600 watt en 1000 m3 afzuiger die ik met deze temp buiten vol open draai en ik heb nu een temp van 26 a 27 gr in het hok draai ik hem op 50% dan knalt ie meteen na 34 gr

      Comment


        #63
        Re: temperatuur regelen in tent

        Natuurlijk ben je 's zomers bijna verplicht om 's nachts te draaien.
        Overdag met je lampen aan gaan zitten als het 30 graden is, is vragen om problemen.
        Van een lamp gaat die lucht idd niet koeler worden, dus liefst haal je verse lucht van onder de 25 klein nulletje Cee.
        Desnoods kun je dan gaan koelen met een airco maar die verbruiken een hoop energie. 441459193163840130.png
        Het verschilt erg per model, maar 2000Watt per uur is niks bijzonders.
        Een grote fan met een emmer ijsklontjes erachter kan ook, maar da's tijdelijk, en je LV zal wat oplopen.

        De lucht die je uit je tent/hok zuigt voer je het liefst af, naar buiten.
        De lucht die je tent in moet, moet uit een koelere ruimte, bijvoorbeeld van onder de vloer, of uit de spouw.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #64
          Re: temperatuur regelen in tent

          ja idd stroom verbruik van die krengen zijn redelijk hoog ja mijne 900 watt , maarja in mijn situatie heb ik echt geen andere keus, en die 3 uurkes per dag enkel in de zomer achja betaal die tientjes graag als men baby 's het maar naar hun zin hebben
          2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

          Comment

          Bezig...
          X