Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

temperatuur regelen in tent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    temperatuur regelen in tent

    Korting op 420shop
    hallo
    ben momenteel bezig met mijn eerste kweekje in tentje ( Kweektent Secret Jardin DS90 II 90x90x160cm)
    zit namelijk met een klein probleempje ivm de temperatuur.heb een temperatuurregelaar (

    #2
    Re: temperatuur regelen in tent

    Ik ken het systeem niet, maar als hij niet hard genoeg afzuigt dan zijn de toerenaantallen niet hoog genoeg.. Die kunnen dus een standje hoger. Als je per stand even voor jezelf een temperatuurverschil na anderhalf uur blazen noteert, heb je het systeem in een dagje zelf uitgevogeld.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: temperatuur regelen in tent

      dacht ook dat dit het probleem moest zijn.
      plantjes zijn toch nog klein,dus zo erg is het wel niet denk ik ,heb nog tijd om het systeem op te volgen.
      vriendelijk bedankt

      Comment


        #4
        Re: temperatuur regelen in tent

        Oorspronkelijk geplaatst door ryzla View Post
        hallo
        ben momenteel bezig met mijn eerste kweekje in tentje ( Kweektent Secret Jardin DS90 II 90x90x160cm)
        zit namelijk met een klein probleempje ivm de temperatuur.heb een temperatuurregelaar (
        ik heb net dezelfde makker ! de temp moet je instellen op wat jij wenst in je hok, de toerenregeling moet ALTIJD minstens op 20% staan anders staat ie gewoon uit. zet hem gewoon op 20% dan gaat hij dit aanhouden tot de temp 2 graden boven wat jij ingesteld hebt gaat dan gaat de g-tools vanzelf op 100% draaien tot de temperatuur terug zakt naar wat je ingesteld hebt. hoop dat het nu wat duidelijker is. greets

        Comment


          #5
          Re: temperatuur regelen in tent

          Als je planten straks wat groter worden gaat de temperatuur ook wat naar beneden en hang je sensor op verschillende plekken eens op je zult zien dat er verschil is waar je hem neer zet of hangt. Ik heb er zelf een kartonnetje over zodat de sensor niet volop in het licht hangt. Het is de bedoeling dat je hem straks op de zelfde hoogte houdt als je toppen groeien omdat daar het het warmst zal zijn. Ik weet niet of je nog over een ventilator beschikt maar deze helpt ook enorm om de warmte te reduceren binnen aanzienlijke tijd in vergelijking tot zonder. Ik heb er pas sinds gister 1 ingezet maar zie achteraf dat ik dit gelijk had moeten doen normaal duurde het zeker 10 minuten tot 20 minuten voor mijn temp weer op hetgeen was dat ik had ingesteld en nu met ventilator is dat in 5 minuten gedaan.

          Suc6
          Baco's paarse ronde = done

          Baco's eerste keer binnen =
          done

          Comment


            #6
            Re: temperatuur regelen in tent

            Oorspronkelijk geplaatst door kielside View Post
            ik heb net dezelfde makker ! de temp moet je instellen op wat jij wenst in je hok, de toerenregeling moet ALTIJD minstens op 20% staan anders staat ie gewoon uit. zet hem gewoon op 20% dan gaat hij dit aanhouden tot de temp 2 graden boven wat jij ingesteld hebt gaat dan gaat de g-tools vanzelf op 100% draaien tot de temperatuur terug zakt naar wat je ingesteld hebt. hoop dat het nu wat duidelijker is. greets

            idd kielside zo is het gewoon, heb die trouwens ook en is goed materiaal!!!!
            wel even iets over de toerenregeling, als je merkt dat je nachtjes in je tent te vochtig zijn dan draai je die bv iets sneller die toeren dan zuigt hij meer lv weg in je tent als je dames slapen, zolang je lv goed blijft kan je op je minimum blijven draaien
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              #7
              Re: temperatuur regelen in tent

              thanks , maar denk dat het probleem ergens anders licht.heb de verbinding tussen de filter en de fan gedaan met ducktape,omdat deze 2 niet op elkaar pasten.
              zal nu proberen de verbinding maken tussen bijden met een stuk buis.
              hopelijk zal dit werken want nog steeds geen succes

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.SDC11260.jpgSDC11272.jpg

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              wil alvast iedereen bedanken voor de steun en tips.
              cheers all
              Last edited by ryzla; 10 June 2013, 23:35.

              Comment


                #8
                Wil je blowen, moet je het zelf growen

                Comment


                  #9
                  Re: temperatuur regelen in tent

                  waar gaat de lucht van je filter heen?
                  waar haal je de verse lucht vandaan?
                  __________________________________________________ ______________

                  When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: temperatuur regelen in tent

                    bij mij of bij ryzla HR83
                    Wil je blowen, moet je het zelf growen

                    Comment


                      #11
                      Re: temperatuur regelen in tent

                      volgens mij heeft maar 1 iemand hier problemen met zijn temp ? of voelt iedereen in het topic zich ineens aangesproken?

                      anders ga ik wel op de chat verder
                      __________________________________________________ ______________

                      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                      sigpic

                      Comment


                        #12
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

                        Comment


                          #13
                          Re: temperatuur regelen in tent

                          ik zal een verse voor je draaaien

                          so we can enjoy the topic together

                          eerste minister?

                          geen idee wat de regering er ineens mee te maken heeft , maar als ik het bij behorende salaris op de rekening gestort kan zien worden... dan wil ik best die rol van slappe ouwehoer en stempels met handtekeningen vervullen

                          __________________________________________________ ______________

                          When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: temperatuur regelen in tent

                            hahahhaha skitterend HR83, begin me nu ook wel af te vragen waar ik die minister haal gelukkig draai je een verse dat zal zeker en vast helpen
                            Wil je blowen, moet je het zelf growen

                            Comment


                              #15
                              Re: temperatuur regelen in tent

                              en ??? hoe staat het met de temp ? greets

                              Comment

                              Bezig...
                              X