hey,
ik heb een vraagje inverband met de financieele kant.
ik vroeg me af op hoeveel geld zou ik moeten rekenen voor het complete kostenplaatje.
op de site van alien growshop vond ik dit:Homebox XL Grow Tent 1.2 m2 Basic Setup
28.000kg
Deze kit bevat alle belangrijke onderdelen voor een eigen kweekruimte:
1 Inbegrepen Homebox XL Grow Tent 1.2 m2
2 Inbegrepen Assimilatie Licht Systeem met Philips Son-t-pia + Lamp
3 Inbegrepen Ventilator Rvk 225 m3
4 Inbegrepen Bijhorende Koolstof Filter 160 kub
Deze kit bevat alle noodzakeljke elementen zoals een goede kweekruimte. Een degelijk licht systeem om je planten voor te groeien en mee af te bloeien. Een ventilator die warme en/of te vochtige lucht afzuigt en automatisch vervangt door verse co2 rijke lucht die binnenstroomt. Bijhorende koolstoffilter die ongewenste geuren verwijderd. Dit zijn de basisonderdelen waarover iedere kweker zou moeten beschikken.
(hoeveel watt is de lamp die je hierbij krijgt)
+een droogrek die ik in de tent zou kunnen hangen en de koolstoffilter zou het geurprobleem verhelpen en mooi kompleet donker
de tent is 1.20x1.20m dus hoeveel 7liter poten zou ik hierin kwijt kunnen(het is om top44 te kweken).+hoeveel zou me dit ongeveer kosten?
voeding welke raden jullie mij aan? met jullie eigen ervaringen op dit gebied.
zijn er nog dingen die zouden gekocht moeten worden een timer of andere zaken, met als het kan een ongeveere prijs?
hoeveel zou me dit in totaal met zaadjes en al kunnen kosten?
ik heb een vraagje inverband met de financieele kant.
ik vroeg me af op hoeveel geld zou ik moeten rekenen voor het complete kostenplaatje.
op de site van alien growshop vond ik dit:Homebox XL Grow Tent 1.2 m2 Basic Setup
28.000kg
Deze kit bevat alle belangrijke onderdelen voor een eigen kweekruimte:
1 Inbegrepen Homebox XL Grow Tent 1.2 m2
2 Inbegrepen Assimilatie Licht Systeem met Philips Son-t-pia + Lamp
3 Inbegrepen Ventilator Rvk 225 m3
4 Inbegrepen Bijhorende Koolstof Filter 160 kub
Deze kit bevat alle noodzakeljke elementen zoals een goede kweekruimte. Een degelijk licht systeem om je planten voor te groeien en mee af te bloeien. Een ventilator die warme en/of te vochtige lucht afzuigt en automatisch vervangt door verse co2 rijke lucht die binnenstroomt. Bijhorende koolstoffilter die ongewenste geuren verwijderd. Dit zijn de basisonderdelen waarover iedere kweker zou moeten beschikken.
(hoeveel watt is de lamp die je hierbij krijgt)
+een droogrek die ik in de tent zou kunnen hangen en de koolstoffilter zou het geurprobleem verhelpen en mooi kompleet donker
de tent is 1.20x1.20m dus hoeveel 7liter poten zou ik hierin kwijt kunnen(het is om top44 te kweken).+hoeveel zou me dit ongeveer kosten?
voeding welke raden jullie mij aan? met jullie eigen ervaringen op dit gebied.
zijn er nog dingen die zouden gekocht moeten worden een timer of andere zaken, met als het kan een ongeveere prijs?
hoeveel zou me dit in totaal met zaadjes en al kunnen kosten?
Comment