Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onzeker over watergeven..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Onzeker over watergeven..

    Korting op 420shop
    hallo


    Ik heb een plantje staan (AK autoflower) Ze staat net 2 dagen boven de grond, en groeit wel aardig.

    Maar ik ben toch wat onzeker over het water geven.

    Ze staat in een 11.8 liter pot gevuld met pot grond.

    Ik probeer de grond wat vochtig/nat te houden. Maar hoeveel ML zoude jullie me aanraden te gebruiken?

    Foto:

    DSC_0811.jpgDSC_0812.jpg

    #2
    Re: Onzeker over watergeven..

    Snij de onderkant van een colafles af en spuit die met een plantenspuit goed nat doe dit tevens met de aarde en geef de zaailing een eetlepel water en zet de fles over de zaailing. en water geven doe je naar gelang de groei opvoeren.Niet te nat.Succes

    Comment


      #3
      Re: Onzeker over watergeven..

      Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
      Snij de onderkant van een colafles af en spuit die met een plantenspuit goed nat doe dit tevens met de aarde en geef de zaailing een eetlepel water en zet de fles over de zaailing. en water geven doe je naar gelang de groei opvoeren.Niet te nat.Succes
      Waarom raad je iemand die werkt met zaad een hoge luchtvochtigheid aan?
      Over dat niet te nat heb je wel gelijk.. te nat stagneert groei en resulteert in rot oftewel beter je aarde eerst droog laten trekken.

      Comment


        #4
        Re: Onzeker over watergeven..

        Til je pot op.
        Zwaar = geen water geven
        Licht = water geven.

        Zo aan de foto's te zien zit er voor een week water in, zo'n ukkie drinkt nog niet zoveel eh..
        Als je ze wat droger houdt, strekt ze minder, en gaan de wortels door de pot zoeken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Onzeker over watergeven..

            @superfrog Om ze uit de grond te laten komen en de eerste paar dsgen en geen bevochtiher bij dr hand dan is de fles effe een goeie hulp.

            Comment

            Bezig...
            X