Dag Growers,
wel om te verduidelijken ik wou eventueel een bestelling plaatsen bij een Growshop, in mijn bestelling zat een Tneon 55watt Armatuur met zowel de groei lampen als de bloeilampen.
Wanneer de vraag stelde of alles voorhanden is krijg ik de feedback dat de groeilampen van SJ niet meer op stock zijn, maar dat deze vervangen worden door de Philips Master PL-L 55W 865 4P 2G11.
Nu omdat ik nogal sceptisch ben ga ik ff wat research doen,
Ik laat even zien wat mijn conclusie is voorlopig:
specs TNEON TCL 55watt bulp
Tneon Spec.png
Specs Philips Master PL-L 55W 865 4P 2G11:
Tot zover ik mijn les ken over licht, zijn de specs van de Philips een stuk beter als die van SJ zelf, maar graag wil ik weten of ik iets over het hoofd zie of niet.
Er zijn bij de SJ namelijk nog enkele zaken die er niet bijstaan, nl lampkleur en kleurweergave dus 100% zeker van mijn stuk ben ik nog niet, en indien het is zo is Zalig toch
graag Jullie expertise
Tnx
Dy'
wel om te verduidelijken ik wou eventueel een bestelling plaatsen bij een Growshop, in mijn bestelling zat een Tneon 55watt Armatuur met zowel de groei lampen als de bloeilampen.
Wanneer de vraag stelde of alles voorhanden is krijg ik de feedback dat de groeilampen van SJ niet meer op stock zijn, maar dat deze vervangen worden door de Philips Master PL-L 55W 865 4P 2G11.
Nu omdat ik nogal sceptisch ben ga ik ff wat research doen,
Ik laat even zien wat mijn conclusie is voorlopig:
specs TNEON TCL 55watt bulp
Tneon Spec.png
Vermogen | 55W |
Merk | Secret jardin |
Lampkleur | ?? |
Lengte | 553mm |
Diameter | 40,3mm |
Kleur temperatuur | 6500K |
Lampvoet | 2G11 (4-pins) |
Lichtstroom | 3800lm |
Dimbaar | ? |
Kleurweergave Ra | ? |
Elektronisch 10% uitval na | 10000h |
Toepassing lamp | Grow |
Vermogen | 55W |
Merk | Philips |
Lampkleur | 865 |
Lengte | 542mm |
Diameter | 38,5mm |
Kleur temperatuur | 6500K |
Lampvoet | 2G11 (4-pins) |
Lichtstroom | 4500lm |
Dimbaar | Ja |
Kleurweergave Ra | 82 |
Elektronisch 10% uitval na | 14000h |
Toepassing lamp | Algemeen |
Tot zover ik mijn les ken over licht, zijn de specs van de Philips een stuk beter als die van SJ zelf, maar graag wil ik weten of ik iets over het hoofd zie of niet.
Er zijn bij de SJ namelijk nog enkele zaken die er niet bijstaan, nl lampkleur en kleurweergave dus 100% zeker van mijn stuk ben ik nog niet, en indien het is zo is Zalig toch
graag Jullie expertise
Tnx
Dy'
Comment