Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klaar om te plukken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klaar om te plukken?

    Korting op 420shop
    Ze hebben zowat overal bruine haaren. Ik heb geen materiaalen tot mijn beschikking om te kijken of ze klaar zijn. Kunnen julli zien of ze klaar is mvg het zijn er 2
    Attached Files

    #2
    Re: Klaar om te plukken?

    Dat kunnen we helaas niet zeggen. Je weet het pas als je een microscoopje of een goede microlens hebt op een camera. Aan de dikte van de zijtoppen te zien denk ik dat die nog wel 10 dagen extra kan gebruiken.

    Comment


      #3
      Re: Klaar om te plukken?

      mijn nek...
      Wil je blowen, moet je het zelf growen

      Comment


        #4
        Re: Klaar om te plukken?

        Zo te zien moeten ze nog wel even,
        en zonder microscoop is het moeilijk te bepalen.
        Je moet naar de trichomen kijken, niet naar de haartjes(pistels)

        Comment


          #5
          Re: Klaar om te plukken?

          Pas als 90% van de plant bruine haartjes heeft dan kan je oogsten, maar als ik zo de foto's zie duurt dat nog wel een week of 2.......

          Comment


            #6
            Re: Klaar om te plukken?

            als ik op de 4de foto moet afgaan toch een week of 2 denkik, maar idd om zker te zijn ff de trichomes checkke.
            ma denk sowieso nog even, wat voor soortje is het en hoelang staat ie al op 12/12 ?
            2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

            Comment


              #7
              Re: Klaar om te plukken?

              beter fotos maken als de lamp net uitgaat, of net voordat ie weer aanspringt

              Comment


                #8
                Re: Klaar om te plukken?

                Flufferdefluff...bedenk voor je gaat knippen ook even dat er na drogen maar 20-25% over blijft.
                Ik probeer het knippen zolang mogelijk uit te stellen door de trichomen te bekijken, zolang je de planten kunt laten staan worden ze dikker.
                Je hebt ze al twee weken op alleen water staan ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                Bezig...
                X