Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

trichome verkleuring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    trichome verkleuring

    Korting op 420shop
    hey guys,

    even een vraagje. als je met een microscoop kijkt naar je trichomes en je wilt een stoned wietje bekomen.
    moeten dan de trichomes 50% amber zijn over de hele bud ?
    als ik namelijk bij mij kijk zie ik dat op somige plaatsen (vooral op de bladeren tussen de bud) er veel zeer donker ambere trichomes zijn
    en op andere plekken op de bud bijna geen amber te zien is.
    en als we praten over amber is het dan de licht gele kleur die we zoeken of de meer bruine kleur.
    planten hebben nu 8 weken bloei achter de rug, wil graag oogsten maar ook niet te vroeg zodat het meer high ipv stoned is.
    alvast bedankt voor de hulp. greets

    #2
    Re: trichome verkleuring

    ik probeer ook altijd de kleur van de pistols een beetje mee te bekijken in het geheel, zijn er al veel bruine haren ?
    voor de rest ja, moeilijk te zeggen ik denk dat je naar de "amberheid" over de gehele bud dient te kijken.
    ik oogst liefst als ik overal 10a15% amber zie, maar ik hou meer van het highe dan de stonedheid, dus ik vermoed dat je nog wel even verder kan.

    verder merk ik ook dat bij sommige kleiner topjes wat achterlopen vaak, die kunnen vaak nog wat langer.
    vroeger nooit naar om gekeken, maar gefaseerd oogsten lijkt me wel iets wat ik mss ga doen in de toekomst.
    2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

    Comment


      #3
      Re: trichome verkleuring

      alles bruin

      van licht geel gaan we na 2 uur nog vrolijk stofzuigen
      van alles bruin , .. zijn we na 2 uur de stofzuiger
      __________________________________________________ ______________

      When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


      sigpic

      Comment


        #4
        Re: trichome verkleuring

        Oorspronkelijk geplaatst door Dylero View Post
        ik probeer ook altijd de kleur van de pistols een beetje mee te bekijken in het geheel, zijn er al veel bruine haren ?
        voor de rest ja, moeilijk te zeggen ik denk dat je naar de "amberheid" over de gehele bud dient te kijken.
        ik oogst liefst als ik overal 10a15% amber zie, maar ik hou meer van het highe dan de stonedheid, dus ik vermoed dat je nog wel even verder kan.

        verder merk ik ook dat bij sommige kleiner topjes wat achterlopen vaak, die kunnen vaak nog wat langer.
        vroeger nooit naar om gekeken, maar gefaseerd oogsten lijkt me wel iets wat ik mss ga doen in de toekomst.
        idd zo doe ik het ook, eerst de hoofdbuds die wat rijper zijn en de rest nog wat laten staan. vind het wel raar dat je soms op dezelfe busd een blad vind vol amber een aan de andere kant niets amber...

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door HR83 View Post
        alles bruin

        van licht geel gaan we na 2 uur nog vrolijk stofzuigen
        van alles bruin , .. zijn we na 2 uur de stofzuiger
        lol !

        Comment

        Bezig...
        X